Intelligens vs Schizofreni.... (artikeln)

  • lonely
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
8 år 1 månad sedan #815473 av lonely
Tja jag vet inte riktigt vad jag ska säga, hur säger man ja vad har den här kunskapen för nytta egentligen, mera än att det bekräftas redan vad det lilla man vet idag!

Ja har alltid umgås med intelligenta människor mer eller mindre i mitt liv. Ska jag skylla på dom min sjukdom.... Jag blir förbryllad... Vad säger forskningen om det dårå? Det kan ju inte vara bara ett grej kring ens familj... Nåväl... Jag bjuder på det.... Jävla helvetes skit egentligen. Dom har fan förstört mitt liv!
  • lonely
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
8 år 1 månad sedan #815474 av lonely
Svar från lonely i ämnet Intelligens vs Schizofreni.... (artikeln)
Ja har misstänkt länge att det har varit inte bra med dessa människor i mitt liv! Saker och ting dom har sagt och gjort har fastnat i min sjukdom långt innak sjukdomen och efter och allt däremellan. Mitt exet och min barndomsbästis har gjort mej sjukare än nånsin! Kanske är schizofreni en överkänslighet för massiva intryck och upplevelser som vi medelmåttor kan icke hantera! För dom känner ingen empati när dom känner så just då så det blir ett trauma!
  • lonely
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
8 år 1 månad sedan #815475 av lonely
Svar från lonely i ämnet Intelligens vs Schizofreni.... (artikeln)
För oss som inte är logiska är mera känslorn i kontakt med, bryr oss mera om våra medmänniskor på ett mera varmt och levande sätt! Mitt x var bara neutral och kom ibland med sina åsikter och kritisera mej hååååårt!
  • lonely
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
8 år 1 månad sedan #815476 av lonely
Svar från lonely i ämnet Intelligens vs Schizofreni.... (artikeln)
Mitt x vill att vi flyttar ut till skärgården där mitt x ärvt ett hus... Över min döda kropp! Usch! Sedan vill min barndomsböstis att jag borde inte va så kall mot mitt x! Vafan är det här, hon verkar ju inte heller fatta alla ggr!
  • lonely
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
8 år 1 månad sedan #815477 av lonely
Svar från lonely i ämnet Intelligens vs Schizofreni.... (artikeln)
Så min barndomsbästis tycker jag har inget hjärta förutom av hat och bitterhet! Hur fan kan hon nånsin vilja gå emot mej i det här? Jag förstår inte!!!!
  • lonely
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
8 år 1 månad sedan #815480 av lonely
Svar från lonely i ämnet Intelligens vs Schizofreni.... (artikeln)
Mitt x är bara logisk inget av människa därinne helt utan känslor han är död inget liv i honom, han är stel och torr! Ingen humor heller! Skrattar aldrig inte ens ler och när han ler väl ser man inget levande i det alls! Han är fan ett riktigt jävla robot utan känslor som sagt!