Försämrad intelligens

Mer
5 år 1 månad sedan #1136687 av Utomjordingen
Jag var tillfälligt mupp våren 1990... !
Mer
5 år 1 månad sedan #1136688 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Försämrad intelligens

Miika skrev:

Nissegossen skrev: Vad säga, min mor var dement de sista 13 åren när hon levde hon hamnade på ett äldreboende helt nytt, hon var första hyresgäst i rummet hon fick, jag gick dit med en blomsterkvast tog inte av jackan letade reda på en vas hällde vatten i den och sade nu var det klart. Hon sade tack för att du kom och menade nu kan du gå. Vad göra med sorg i hjärtat gick jag.

Vad sorgligt <3


Tack

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 1 månad sedan #1136714 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Försämrad intelligens
Min intelligens är försämrad tfa dålig koncentration, arbetsminne och minne generellt. Ändå fick jag högre värde på intelligenstestet än psykologen...Men det är länge sedan jag gjorde det. Har blivit trögare sen dess. Mina kontakter i vården säger att jag funkar så bra som jag gör trots allvarlig sjukdom beror att jag hade så mycket att ta av....Jag är fortfarande rätt intelligent men inte lika intelligent som förr. De flesta som är med i Peer nätverket är högfungerande. Men vi är bara 4 med psykossjukdom i bagaget. De flesta är bipolära, har depressioner eller är högkänsliga. Så för att ha varit så psykotisk som jag varit och så länge som jag varit psykotisk...år....funkar jag väl hyfsat. Det kunde varit värre. Idag när jag gick med Loppan tänkte jag....Fan vilket bra liv jag har. Att bara kunna känna så....efter månader med depression.
Mer
5 år 1 månad sedan #1136719 av Geta
Svar från Geta i ämnet Försämrad intelligens
Min intelligens räcker för det liv som jag lever.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
5 år 1 månad sedan #1136728 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Försämrad intelligens

Nissegossen skrev: Jocke kolla här
www.youtube.com/results?search_query=mar...ljudbok&pbjreload=10


Tack ändå Nisse! Ville ha en e-bok! Som bok är den utsåld på de flesta e-bokhandlare ( i alla fall bokus!), har kollatb biblioteken ingen e-bok, och finns i tre bibliotek ganska långt utanför stan!

Varför säger vissa demens, när tråden för mig är högfungerande autism! Vem ska egentligen bevisa vad som är rätt egentligen?

Vars är världen på väg?
Mer
5 år 1 månad sedan #1136760 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Försämrad intelligens

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum