Dåligt minne? What to do??

Mer
5 år 11 månader sedan #1057258 av Kn@sen
Svar från Kn@sen i ämnet Dåligt minne? What to do??

ChujiYellow skrev: Kan inte låsa upp artikeln finns det nån möjlighet att du kan kopiera texten hit?
Tack Geta för tipset får se om bibblan har den!


Texten är för lång och kanske risk att räknas som spam eller upphovsrätts fråga. Undviker det nu med tanke på alla problem Admin1 har haft av olika anledningar. Det finns erbjudande på svd att man kan prenumerera två månader gratis, viktigt att komma ihåg är att säga upp den i tid så man slipper betala i framtiden. Glöm ej att klicka på erbjudandet och inte tar en vanlig prenumeration.
Mer
5 år 11 månader sedan #1057281 av Vittrad
Svar från Vittrad i ämnet Dåligt minne? What to do??
Kan rekommendera boken "Vägen till mästarminne" av Mattias Ribbing. Den hjälpte mig när jag skulle ta mitt körkort.

  • ChujiYellow
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
5 år 11 månader sedan #1057289 av ChujiYellow
Svar från ChujiYellow i ämnet Dåligt minne? What to do??
Tack vittrad ska kolla imorrn om bibblan har boken! Vadå hade du inte klarat att ta körkort utan den här boken? Låter extremt effektiv bok?
  • ChujiYellow
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
5 år 11 månader sedan #1057290 av ChujiYellow
Svar från ChujiYellow i ämnet Dåligt minne? What to do??
Kn@sen då måste man uppge sitt kreditkort och det kan jag inte för jag har inte tillgång till mitt mobilaid
Mer
5 år 11 månader sedan #1057291 av Vittrad
Svar från Vittrad i ämnet Dåligt minne? What to do??
ChujiYellow,
Jodå, jag hade redan bestämt mig för att klara av körkortet innan jag hört talas om boken. Men minnesteknikerna som presenteras i den hjälpte mig att ta mig igenom framförallt körkortsteorin.
  • ChujiYellow
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
5 år 11 månader sedan #1057292 av ChujiYellow
Svar från ChujiYellow i ämnet Dåligt minne? What to do??
Men det låter najs, jag ska kolla upp det tack för tipset!