Hur hantera negativa sympton

Mer
5 år 6 månader sedan #1095077 av Admin1
Mer
5 år 1 månad sedan #1138470 av Kattis35
Har samma bekymmer. Känner igen mig. Ett sätt att minska negativa symtom som har hjälpt mig är motion. Sätta upp mål som man vill uppnå är ett sätt att komma framåt trots negativa symtom. Ett sätt som jag har funderat på är att skriva ett vecko schema om man har svårigheter att komma igång med saker som t.e.x tvätt o städning. Ett mat schema är också ett alternativ. Kram
Mer
5 år 1 månad sedan #1138538 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Hur hantera negativa sympton
Lider fruktansvärt av negativa symptom. Det blir ingenting gjort här hemma. Disk som står och luktar, skräpiga golv och otvättade kläder trots att jag har tvättmaskin i lägenheten. Motion får jag genom cykling men har väldigt svårt att gå p g a onda fötter och rygg
Mer
5 år 1 månad sedan #1138548 av Maxjohan1983
Intressant att denna tråd togs upp då jag tänkte tanken nu i morse att mina negativa symptom är ofantliga. Har samma problem som Cosmos, det är helt åt fanders x8 eller nåt. Till exmpel, ska jag tvätta blir det bara en omgång gjort! Min energi tryter!

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
5 år 1 månad sedan #1138549 av Geta
Svar från Geta i ämnet Hur hantera negativa sympton
Jag tvättar var fjortonde dag i den gemensamma tvättstugan. Njuter av att det är så enkelt att tvätta. Man bara trycker på några knappar.
Mer
5 år 1 månad sedan #1138553 av Maxjohan1983
Jag ska tvätta idag i tvättstugan. Tror inte jag kommer njuta direkt.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln