ingen energi

  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1200380 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet ingen energi
Red bull gör nog sitt . som jag förstår det lurar kaffe och energidrycker en om en onaturlig "pigghet" fast egentligen blir man tröttare om man ser med ett större perspektiv, enligt min egen erfarenhet
Last edit: 4 år 5 månader sedan by PsychoWard.
Mer
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1200402 av 1Dave
Svar från 1Dave i ämnet ingen energi
Jag har blivit piggare sen jag började med Abilify Maintena. Viserligen har jag haft psykoskänning men tycker det är värt det.

/Dave
Last edit: 4 år 5 månader sedan by 1Dave.
Mer
4 år 5 månader sedan #1200403 av memphis
Svar från memphis i ämnet ingen energi
Det blev inte jag. Jag är tröttare än nånsin.
Mer
4 år 5 månader sedan #1200405 av 1Dave
Svar från 1Dave i ämnet ingen energi
Medicinerna verkar ha olika verkan på människor.

/Dave
Mer
4 år 5 månader sedan #1200429 av memphis
Svar från memphis i ämnet ingen energi
Ja det är ju så :)
Mer
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1200479 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet ingen energi
En och samma medicin är bra för den ene, men den verkar på annat sätt för den andre. Det man kan göra är att prova andra mediciner tills man hittar en som passar bättre för en själv. Det är systematiskt provning som gäller. Generellt skall man ta den som inte ger biverkan på den dos man får, ty beräkningar är gjorda och i terapeutisk dos är det menat inga biverkningar. Den förste psykiatrikern jag vill inte kalla honom något jag kan få ångra, men han körde högdos behandling på i stort sett alla mediciner rakt av. Ta mig sjutton att hela avd patienter hade biverkningar, en speciellt Cisodinol den ges fortfarande akut då initialt gör att man somnar på den som akut medicin, men efter första injektionen sätt ut den ty om jag bara berättar om vad medpatienter kallade den sitta såsom på nålar och en, hela dagar sprang hon i korridoren fram och tillbaka biverkningarna tvingade henne att göra det, fy ang psykiatriker han vårdade sina patienter till döds

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 5 månader sedan by Nissegossen.