Hjärntrötthet

Mer
4 år 2 månader sedan #1228113 av memphis
Svar från memphis i ämnet Hjärntrötthet
Man ska inte alls leva i fruktan för sin man. Då är det något som är allvarligt fel i förhållandet om det är så. Då bör man gå skilda vägar. Man ska älska att vara med sin partner, må bra och vara trygga tillsammans. Och som Modesty säger ha respekt.
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1228114 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Hjärntrötthet
mannen är huvudet i förhållandet, så enkelt är det

men sen finns det ju massa oheliga förhållanden med
Last edit: 4 år 2 månader sedan by PsychoWard.
Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1228115 av Modesty
Svar från Modesty i ämnet Hjärntrötthet

PsychoWard skrev: Djävulen.

lär du dina ungar om Satan så tror jag nog inte de kommer sakna hjärngympan precis

iofs ska visste Jesus sagt för ett antal hundra år sedan, att Hans fiende snackar om Djävulen hela tiden..................................

Pw, det är inte jag som pratar om någon djävul. Kanske behöver du gå och sova lite om du inte har sovit på ett tag.

PsychoWard skrev: mannen är huvudet i förhållandet, så enkelt är det

men sen finns det ju massa oheliga förhållanden med

Tror att det där med att gå runt och känna fruktan skulle vara ytterst osunt och göra svårt att prata med varandra. Bra kommunikation är
Viktigt. Jag kan hoppa upp och sätta mig på att det står något
Om det i den heliga skriften.
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Admin1.
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 2 månader sedan #1228121 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Hjärntrötthet
det finns ett helvete också
Mer
4 år 2 månader sedan #1228127 av memphis
Svar från memphis i ämnet Hjärntrötthet
Det absolut häftigaste i ett förhållande tycker jag är när dynamiken mellan oss uppstår. Då man tar sig till nya "platser" tillsammans, dit man aldrig hade nått ensam. Det är värt de gråa dagarna, bara dynamiken uppstår emellanåt.
Mer
4 år 2 månader sedan #1228128 av Modesty
Svar från Modesty i ämnet Hjärntrötthet

memphis skrev: Det absolut häftigaste i ett förhållande tycker jag är när dynamiken mellan oss uppstår. Då man tar sig till nya "platser" tillsammans, dit man aldrig hade nått ensam. Det är värt de gråa dagarna, bara dynamiken uppstår emellanåt.

Absolut!