Hjärntrötthet

Mer
4 år 2 månader sedan #1228129 av Clean
Svar från Clean i ämnet Hjärntrötthet
Om du hade haft hjärntrötthet skulle du inte palla att skriva så mycket i en tråd. Jag har känt en som lever med att ha hjärntrötthet. Och han orkade ingenting. Inte ens att hålla en konversation! Det enda han gjorde var att vila och inte säga tycka känna eller göra någonting annat än att vila.
Mer
4 år 2 månader sedan #1228130 av Modesty
Svar från Modesty i ämnet Hjärntrötthet

Clean skrev: Om du hade haft hjärntrötthet skulle du inte palla att skriva så mycket i en tråd. Jag har känt en som lever med att ha hjärntrötthet. Och han orkade ingenting. Inte ens att hålla en konversation! Det enda han gjorde var att vila och inte säga tycka känna eller göra någonting annat än att vila.


Aha, ok!
Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1228133 av Clean
Svar från Clean i ämnet Hjärntrötthet
Utbrändhet finns det. Det kan man få trots att man inte jobbat. Pga stress som dom som har det gått länge med stress. Sedan vi som lever schizofreni orkar inte lika mycket som friska. Om man försöker leva ett liv som frisk så blir man nog trött och slutkörd.
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Clean.
Mer
4 år 2 månader sedan #1228146 av wasp
Svar från wasp i ämnet Hjärntrötthet
Är hjärntrött jag också. Har sovit 9 timmar i natt, men orkar ingenting! Igår gick hjärnan i 200 km/h och idag bara trött och ledsen. Vem bryr sig om en gammal sjuk nedbruten man??????
Mer
4 år 2 månader sedan #1228160 av Modesty
Svar från Modesty i ämnet Hjärntrötthet

wasp skrev: Är hjärntrött jag också. Har sovit 9 timmar i natt, men orkar ingenting! Igår gick hjärnan i 200 km/h och idag bara trött och ledsen. Vem bryr sig om en gammal sjuk nedbruten man??????


Jag bryr mig!
Mer
4 år 2 månader sedan #1228187 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Hjärntrötthet
Lätt uttröttad innebär att du snabbare än normalt blir trött, men de har inte angivit varför. Ökad stresskänslighet och nedsatt arbets- och socialförmåga kan finnas och då blir man lätt trött. Motion gör en mindre stresskänslig och stärker hjärnans förmåga.