Någon där?

Mer
8 år 2 månader sedan #801758 av lumberjack
Svar från lumberjack i ämnet Någon där?
...eller "var" kanske ska tilläggas. Men utbildningen finns ju kvar och ränderna går aldrig ur. Jobbar iland numer.
Mer
8 år 2 månader sedan #801769 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Någon där?
Segla runt Jorden med en läcker brutta hade varit skitball.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
8 år 2 månader sedan #801804 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Någon där?
Hon verkar mest intresserad av att vara sambo. Hon vill dela vardagen med någon skriver hon.
Mer
8 år 2 månader sedan #801805 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Någon där?
He, he, jag går bort för jag har inget skepp, båt är ett skällsord för en van seglare.

Dock har jag haft ansvaret för en pråm som tidigare varit utrustad med en pålkran hamnen i Uddevalla och jag körde ut med den till Sunningesund mapcarta.com/17687018 och jag hade inte ens skepparexamen eller vana vid sjön och vi använde pråmen i jobbet och hade en maskin som simulerade pålning för att de hade gjort seismiska sprängningar och kunde inte se på det var berget var och var moränen slutade mot berget. Det var alltså grundundersökningar för Uddevallabron vi höll på med. Så, den bron står på de beräkningar de gjorde för att kunna bygga bron.

Den dan vi avslutade allt det var på hösten och min chef frågade mig går vi klara? Ja, jag tror det sade jag och det blåste kraftigt och de dubbla utombordsmotorerna fick jobba men vi gick klara och inne i Uddevalla hamn tutade Sunningen, den Passagerarfartyg som gick ut mot öarna två ggr och visste inte vad signalerna betydde men jag bara tog det lugnt och låg kvar så långt åt babord jag kunde för att lättare manövrera och svänga för att lägga till med pråmen. Kan bara säga att det var ren tur att vi inte gick på grund också, för vad är en störtad häxa, det vill säga ett märke med uppochnedvänd kvast? :tomte

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
8 år 2 månader sedan #801806 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Någon där?
Använd flytväst på sjön!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
8 år 2 månader sedan #801807 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Någon där?
Har förövrigt bott granne med en tjej som hade en sambo och han hade inga små ambitioner, han studerade för att få behörighet att vara kapten för oljetankars på över 300 000 ton. Han livnärde sig på att köra omkring med älvsnapsen! :lol:

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum