Längtar efter att träffa någon

Mer
5 år 6 månader sedan #1092719 av Nissegossen
Hej Sanna jag undrar var bor du? Är det i Göteborg är det givet att vi kan träffas, men jag är en gammal gubbe på 68 år, men det är kul att träffa andra, så om du vill kan vi träffas?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 6 månader sedan #1092761 av krokus
För några år sen provade jag Happy pancake, och iaf på den tiden kunde man söka på män/kvinnor utan barn och män/kvinnor som inte vill ha barn.
Mer
5 år 6 månader sedan #1092791 av Nissegossen
Redan tillverkade barn en bonus men efter mig vill jag inte ha barn eftersom jag har sjukdomen genom arv. I tidigare generation i släkten finns psykisk sjukdom det är så jag vill inte ha ett barn som riskerar få en psykossjukdom pga att det är rent ut sagt ett helvete att vara sjuk i detta.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 6 månader sedan - 5 år 6 månader sedan #1092792 av Geta
Konstigt nog är det ingen mer än jag i den nu levande släkten som fått den här djävulusiska sjukdomen. Många har skaffat barn utan någon tanke på ärftligheten. Kanske ändå att det hänger mycket på miljön.
Last edit: 5 år 6 månader sedan by Geta.
Mer
5 år 6 månader sedan #1092802 av Klanggedin
Im so lonely it hurts :)
Mer
5 år 6 månader sedan #1092808 av Richard
Jag kommer inte att ha någon kärleksrelation mer... :(
Jag kan inte visa känslor. Jag är ingen känslokall psykopat, men mina livsnödvändiga mediciner tar bort typ alla känslor. Sist var jag ihop med en tjej förra året, men jag hade mycket svårt att både känna o visa känslor, så jag förstår helt henne att hon gjorde slut.

Men jag tycker om att ha vänner, som man t.ex. kan festa, fika eller se på film ihop med. Men kärleksrelationer blir det nog inte mer för min del.