Kontakt

Mer
4 år 3 månader sedan - 4 år 3 månader sedan #1216840 av mormor1
Svar från mormor1 i ämnet Kontakt
det här är varför jag alltid blir irriterad när jag är på såna där ställen
Last edit: 4 år 3 månader sedan by mormor1.
Mer
4 år 3 månader sedan - 4 år 3 månader sedan #1216865 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet Kontakt

Geta skrev: Sånt får man inte nämna. Det är förbjudet.

Nordmenn kan nok kalles ufordragelige og nyrike, men svensker har vært suicidalt dumsnille for å fremstå som verdens mest humane folkeslag, som skryter av å ikke ha en egen kultur. Danmark har strammet inn mest av alle. Nordens mest liberale land vet at deres humanistiske samfunnsform ikke kan overleve om man åpner grensene for religiøse fanatikere. Med verdens fødselsoverskudd er "behovet" i praksis ubegrenset, men Sverige skal frelse verden, koste hva det koste vil. Ikke for det, som funksjonshindret innvandrer hadde jeg det egentlig bedre i Sverige enn i Norge, men dog. Ofte kalles det overdrevet når høyrepopulister hevder at befolkningen byttes ut, men om Annie Lööf får bestemme blir det rent bokstavelig en empirisk korrekt påstand.

memphis skrev: Man får ta med sin sjukersättning till ett annat eu-land, men inte bostadstillägget. Så det kan bli svårt att leva om man har en låg sjukersättning. Uteslutet för min del.

Pengene rekker nok langt i for eksempel Baltikum, Polen eller Romania, men det sitter langt inne likevel. Asylinnvandringen er ett problem, men fri flyt innen EU har også sine problemer. Lønns - og prisnivå innen EU varierer stort, så det er vanskelig med rettferdig konkurranse.
Last edit: 4 år 3 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 3 månader sedan - 4 år 3 månader sedan #1216878 av mormor1
Svar från mormor1 i ämnet Kontakt
En gång var det en tjej med autism eller asperger också. Hon hade epilepsi också sa hon. Vi pratade en del. Kändes som det var något mellan oss men man kan ske inte får hålla kontakten med någon man träffar där inne. Hennes pappa verkade också störd på något sätt och kom och letade efter henne kommer jag ihåg. Har för mig hon sa att hon var där för att gömma sig för honom. Verkar konstigt.

Automatiskt berättigad medborgarskap i ett icke EU-land. Jag kan inte ljuga och säga att vi är några socialbidragstagare i min familj och släkt.
Last edit: 4 år 3 månader sedan by Admin1.
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 3 månader sedan #1216985 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Kontakt
bättre än att förlita sig på myndighetr lär vara att kunna odla sin mat själv, få något överföd i något och byta med by-grannar
Mer
4 år 3 månader sedan #1218435 av mormor1
Svar från mormor1 i ämnet Kontakt
Jag har starka känslor för mstibbs så nu är allt som behövs att hon flyttar till mig eller jag till henne.
Mer
4 år 3 månader sedan #1218436 av Geta
Svar från Geta i ämnet Kontakt
Funderar du på att bli värmlänning?