Kontakt

Mer
4 år 3 månader sedan #1219725 av Richard
Svar från Richard i ämnet Kontakt

Recard2016 skrev: www.adlibris.com/se/e-bok/thailandssvens...PEAQYASABEgLoW_D_BwE

Tur att man slapp betala för sexet då... :dans

Äckliga gubbar med ölmage köper unga tjejer o missbrukar dom! Skulle jag åka dit idag hade jag knappast hittat nån som nöjer sig med några drinkar... :( Men jag skulle aldrig betala för sex. Här hemma har jag också fått hem (eller inte hem till mig, jag släpper knappt in nån, utan hem till henne) några damer efter några drinkar. Men det var när jag såg bra ut...
Mer
4 år 3 månader sedan #1219746 av mormor1
Svar från mormor1 i ämnet Kontakt

krokus skrev:

aaabbbrkc skrev: jaja men nu vill jag en söt knubbig flicka

Usch! Varför skulle en 15-åring vilja vara med dig?

Man kan väl få ha fantasier
Mer
4 år 3 månader sedan #1219812 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet Kontakt

Nissegossen skrev:

Richard skrev:

Geta skrev: Finns det något forum för personer med Downs syndrom som rockar sockorna.

Har aldrig sett nått, hittade den här när jag sökte;

Norsk Nettverk For Down Syndrom
nnds.no/

memphis skrev: Det är väl inte olagligt att ha ett sexuellt förhållande med förståndshandikappade och downs syndromare, men det är nog tabu.

Jo, jag tror det också.

Man kan inte bli omyndigförklarad i dagens Sverige längre, men om man utnyttjar nån t.ex. sexuellt m.h.a. deras funktionsnedsättning, så är det jävligt lågt!



De mår nog bäst med någon annan i samma situationen som de själva, ser inget fel med det.

www.gladahudikteatern.se/
www.gladahudikteatern.se/om-teatern/


Så har vi dette med diagnoser og superkrefter igjen. En diagnose er navnet på syndromet, men syndromet er definitivt ingen superkraft.
Mer
4 år 3 månader sedan #1219844 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Kontakt

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 3 månader sedan #1219915 av memphis
Svar från memphis i ämnet Kontakt
Aaabkrr är ett föredöme som efterfrågar den naturliga kvinnokroppen med celluliter och allt. Det tycker jag är vackert gjort.
Mer
4 år 3 månader sedan #1219920 av Recard2016
Svar från Recard2016 i ämnet Kontakt
Japp och 15-åringar med funktionshandikapp.