Massage.

Mer
11 år 6 månader sedan #527308 av zoegas
Massage. skapades av zoegas
Postar kanske i fel forumstråd eller vad det nu heter.. Men är det nån som provat det?
jag prova Thaimassage med olja. Jättehärligt. På många sett. Det är avslappnande och skönt. Och om det var längesen man kände en kvinna smeka en så ja.. De flesta på sajten kan ju prova :) Kvinnor med givetvis, men det är manliga massörer :P de äre svåra att hitta

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
11 år 6 månader sedan #527319 av satr
Svar från satr i ämnet Massage.
Thaimassage är slang för prostitution emellanåt.

Men det låter bra, det låter skönt. Alltså vanlig thaimassage med olja och no happy ending.

Jag fick massage hos sjukgymnast 10ggr för de var den enda personen som fick kontakt med mig på psykiatrin. De var värde fullt att ligga där och gny och öppna upp sig. Men det var svårt att prata utan att stöna..
Mer
11 år 6 månader sedan #527323 av maria-w
Svar från maria-w i ämnet Massage.
Jag ska oxå prova.. :D
Mer
11 år 6 månader sedan #527327 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Massage.
Jag pröjsa 350 för en timme. Lätt värt.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
11 år 6 månader sedan #527350 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet Massage.
Jag har fått massage av en tjej med helande händer. Det fick bort smärtor och spänningar ur kroppen. Sen har jag prövat massage av en sjukgymnast men det fungerade inte alls på samma sätt. Det kändes skönt, men gav inga bestående resultat.
Mer
11 år 6 månader sedan #527617 av saara
Svar från saara i ämnet Massage.
Jag tycker att massage är skönt. Har fått massage av sjukgymnaster och har då valt kvinnliga sådana. Tråkigt att det är så dyrt.