Vad är ditt BMI?

Mer
11 år 4 månader sedan #549294 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Vad är ditt BMI?
16 har röstat och det är nu bara 25 % som har det högsta BMI:t, som verkar innebära den största risken.
Mer
11 år 4 månader sedan #549315 av Melun
Svar från Melun i ämnet Vad är ditt BMI?
Välbyggda muskler pga träning sabbar BMI rejält.
Mer
11 år 4 månader sedan #549323 av Geta
Svar från Geta i ämnet Vad är ditt BMI?
Det är inte så farligt med diabetes om man sköter det. Tror inte man dör knall och fall.
Mer
11 år 4 månader sedan #549335 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Vad är ditt BMI?
Jag är ganska kortvuxen. Jag vägde mig hos en kompis häromveckan o vågen visade 119,5. Jag verkar kunna växa utan stopp. Innan jag blev sjuk vägde jag kanske 75 kilo. Har ingen aning om vilket BMI jag har.
Mer
11 år 4 månader sedan #549336 av Geta
Svar från Geta i ämnet Vad är ditt BMI?
Det beror på hur lång du är. I en av Admins länkar går det att räkna ut sitt BMI.
Mer
11 år 4 månader sedan #549337 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Vad är ditt BMI?
Jag har en sån här - Body Fat Analyzer, när jag kollar mitt BMI.


"Håll koll på din kropp tjock delen med Omron Bodylogic Body Fat Analyzer. Omron Bodylogic Body Fat Analyzer fungerar genom att skicka en mikro elektrisk ström från dess handtag i kroppen genom händerna. De ofarliga elektriska nuvarande åtgärderna ditt BMI (Body Mass Index) och Kroppsfettsprocent på bara 7 sekunder. Analysatorn kan spåra upp till 9 olika användare, så du kan hålla koll på dina framsteg. Separata lägen för idrottare och icke-idrottare ta hänsyn till din träningsprogram att leverera mer korrekta resultat.

Funktioner
? Åtgärder BMI och kroppsfett procent genom elektrisk ström.
? Tar bara 7 sekunder.
? Inkluderar två olika lägen för idrottare och icke-idrottare baserade på träning rutin för att mäta mer exakta resultat.
? Kan lagra upp till 9 olika användares information på en gång."