Grillad kyckling

Mer
11 år 3 månader sedan #549916 av Ready
Grillad kyckling skapades av Ready
Undrar om man går ner i vikt om man äter en grillad kyckling om dagen? Tänkte att det kunde vara ett bra sätt så får man inte i sig så mycket kolhydrater.
Mer
11 år 3 månader sedan #549939 av Geta
Svar från Geta i ämnet Grillad kyckling
Ett tag gick jag hos dietist. Hon sa att människan vill ha variation när det gäller föda.
Mer
11 år 3 månader sedan #549964 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Grillad kyckling
Ja, Geta, men vad det gäller diabetes är vitt kött, bättre en nöt och grisskött. Så fågel, eller fisk!(!)

Om du nu skulle sluta vegetera!(!) :dans

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
11 år 3 månader sedan #550213 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Grillad kyckling
Alternativ till kyckling är väl att köpa kikärtor eller vita bönor i burkar och äta. Det blir nog billigare än kyckling. Här finns ett recept med kikärtor i spenat, som jag äter ibland:
<!-- l --><a class="postlink-local" href=" www.viska.se/phpBB3/viewtopic.php?f=9&am....php?f=9&t=10402 [/url]<!-- l -->
Mer
11 år 3 månader sedan #550238 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Grillad kyckling
På den gamla goda tiden köpte jag ibland en hel färdiggrillad kyckling. Ibland tog jag bort skinnet. Det hände att jag kokade pastaskruvar och hade i en bunke tillsammans med kycklingen. Rädisor hade jag i också. Sedan kanske sallad (minns inte riktigt) och tomat o gurka. Jättegott.