Viska - inte bara ett forum

Mer
14 år 7 månader sedan #242209 av Tonic
Har ni tänkt på hur många vi är som vistas här varje dag. Vi "umgås" timtals vissa dagar och lär känna varann igenom text och tankar. Det är otroligt viktigt hur man bemöter varann i text och hur man formulerar sig. Det tycker jag de flesta av oss klarar väldigt bra.
För hur förödande kan det vara om någon uttrycker sig illa i ren illvilja. Jag blir smått ledsen när jag märker att någon hackar på en annans åsikter på ett väldigt elakt och nedvärderande sätt.

Vill bara poängtera hur viktigt samarbete vi gör varje dag för att sidan ska fungera trots att vi är olika med olika bakgrund och livserfarenheter.

Kram på er Viska-vänner!

:hjärta :hjärta :hjärta
Mer
14 år 7 månader sedan #242226 av malin71
Svar från malin71 i ämnet Viska - inte bara ett forum
Jag håller med. Det är ett fantastiskt forum. Nu har jag ju träffat flera IRL och det känns fantastiskt.

Kram på er alla :hjärta
Mer
14 år 7 månader sedan #242228 av Räven
Svar från Räven i ämnet Viska - inte bara ett forum
det är det bästa forumet för schizofreni....och givetvis andra diagnoser.

tror jag fick min diagnos den 12 september...alltså dagen efter att viska grundades
Mer
14 år 7 månader sedan #242230 av idefix
Svar från idefix i ämnet Viska - inte bara ett forum
Jag har lärt mig så otroligt mycket om min sjukdom på Viska! Insåg för någon vecka sedan att jag kan mer om schizofreni än en läkarstudent jag träffade som precis haft sina kurser och praktik i psykiatri.

Viska rockar! :D
Mer
14 år 7 månader sedan #242231 av Nissegossen
Håller med! Men jag skriver vad jag tycker och är väl något kontroversiell i vissa sammanhang, så en del har fått några kängor i häcken! :lol:

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
14 år 7 månader sedan #242233 av Tonic
Svar från Tonic i ämnet Viska - inte bara ett forum
Otroligt bra medlemmar!