Fet hamburgare

Mer
11 år 3 veckor sedan #572458 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Fet hamburgare
Det är ganska enkelt att göra hamburgare själv. Djupfrysta hamburgare finns att köpa, liksom hamburgerbröd och hamburgerdressing. en hamburgare man gör själv kostar nog bara 10-15 kr.
Mer
11 år 3 veckor sedan #572477 av krokus
Svar från krokus i ämnet Fet hamburgare

zoidar skrev: Max, kanske ja, deluxe, två biffar. Milkshaken är klart bättre på max, dipen också.


Lyxmilkshaken (eller den kanske bara heter lyxshake?) är god, den gillar jag. Mums!
Annars tycker jag att det är för mycket dressing på hamburgarna från Max, fast man kan ju beställa utan dressing, men då blir det för torrt. Men ja, hamburgarna på Max är godare än på "Gyllene måsen". Burger King har jag inte så mycket erfarenhet av, deras milkshake är tråkig.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
11 år 3 veckor sedan #572529 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Fet hamburgare
Numera kör jag svenska hamburgare djupfryst, 12 st, till det köper jag cheddarost, salt och peppar, isbergssallad man kan köpa på salladsbuffén på affärerna och till det rödlök och dressing. Supergott tycker jag, brukar köra flytande smör till stekpannan.

Vars är världen på väg?
Mer
11 år 3 veckor sedan #572534 av saara
Svar från saara i ämnet Fet hamburgare
Jag har inte ätit hamburgare på många år.
Mer
11 år 3 veckor sedan #572549 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Fet hamburgare

Jocke skrev: Numera kör jag svenska hamburgare djupfryst, 12 st, till det köper jag cheddarost, salt och peppar, isbergssallad man kan köpa på salladsbuffén på affärerna och till det rödlök och dressing. Supergott tycker jag, brukar köra flytande smör till stekpannan.

Vad har du för dressing?

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
11 år 3 veckor sedan #572551 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Fet hamburgare
amerikanskt dressing light, det står även ngt på finska på tuben. Jag tycker den är ganska god, originalet känns lite mer slafsig.

Vars är världen på väg?