Hur jag gick ner 15 kilo trots Clozapine

Mer
10 år 3 månader sedan #640772 av Zoidar
Imorgon ska jag äta ute med en kompis. Jag har inte skött maten helt perfekt denna vecka utan fått i mer kolhydrater än jag egentligen vill. Men jag har skött motionen väldigt bra. Blir nog +-0 denna vecka.

Anchored in Christ ✟

Mer
10 år 3 månader sedan #641290 av Zoidar
Jag har märkt att jag de senaste veckorna har haft allt aggressivare ätardagar. Det har blivit två ätardagar på raken. Igår och idag. Men jag känner att det har behövts. Blivit trött på att köra så hårt hela tiden med diet. Och sen så har jag gått ner 9kg totalt också, så jag har ju skött det rätt bra. 93kg väger jag. Vill ned till 90kg, och det kanske jag kommer fixa om jag skärper mig.

Anchored in Christ ✟

Mer
10 år 3 månader sedan #641363 av Geta
Nio kilos viktnedgång måste vara bra.
Mer
10 år 3 månader sedan #641692 av Ready
zoidar,

Jag var ganska aggressiv på min senaste frossardag. Jag har nu smartphone så jag ska så småningom fota min mat och lägga upp här. Testa att göra det i alla fall en gång.
Mer
10 år 3 månader sedan #642168 av Zoidar
Vet inte vad det tagit åt mig. Jag åt två stora portioner spagetti med skinksås hos föräldrarna idag. Och det har inte heller blivit någon motion. Har kommit ur rutinen på något sätt. Har nog att göra med att jag går eftermiddagar på skolan nu så jag sover ofta till kl.12. Sen kommer jag hem "sent" och orkar/hinner inte gå ut.

Anchored in Christ ✟

Mer
10 år 3 månader sedan #642169 av Zoidar

Ready skrev: Jag var ganska aggressiv på min senaste frossardag. Jag har nu smartphone så jag ska så småningom fota min mat och lägga upp här. Testa att göra det i alla fall en gång.


Ja fota maten. Alltid kul att se. :)

Anchored in Christ ✟