Är ni duktiga på att laga vardagsmat eller?

Mer
10 år 4 månader sedan #636218 av saara
Jag lagar sällan vardagsmat men som tur gillar min mamma och mina syskon att koka.
Orkar helt enkelt inte koka.Kan nog laga vardagsmat och gjorde det ganska mycket då jag var yngre och friskare. :)
Mer
10 år 4 månader sedan #636220 av Utomjordingen

Jo, men jag gissar på att din kvinna betalar en del av hyran. Eller hur?

Min kvinna är 17 år äldre än mig och hon jobbar inom vården. Det var 17 år sen som jag och hon blev tillsamman. Min kvinna "våldtog" mig eller "våldtog" vi varandra i över 10 år – minns inte? Jag spelade frisk men jag är i själva verket funktionshindrad och min kvinna som är frisk utnyttjade detta. Visste inte bättre då på den tiden. Kanske var det också en kriterier man måste ha för att röra kometen?

Mer
10 år 4 månader sedan #636222 av saara
Jag är en sån som inte vill lägga ner mycket tid på matlagning heller.
Tycker att det finns viktigare och roligare saker att göra.
Mer
10 år 4 månader sedan #636224 av Amandara
Jag skulle gärna tycka att det var roligt att laga mat och i och för sig..... jag tycker det är rätt roligt...... men det blir liksom ett så stort ståhej runtomkring alltihopa med att handla ingredienser och diska och allt.....nä så långt räcker inte kraften..... särskilt inte när jag lagar till mig själv enbart - då blir det genvägar, om någon annan också är med så blir det bättre.
Mer
10 år 4 månader sedan #636228 av Geta
Om inte jag lagar mat, så får jag ingen mat. Det är ingen som lagar mat åt mig.
Kan faktiskt tycka att det är lite roligt att pröva recept. Det vore bekvämt med
diskmaskin, men den drar onödigt med energi. Diskar en gång om dagen. Det är
inte så ansträngande.
Mer
10 år 4 månader sedan #636239 av Fantasio
Jag har mina paradrätter. Nu är min köksfläkt trasig, så jag måste ringa hyresvärden. Har haft det som ursäkt att slippa slabba i köket.