Promenadband

Mer
10 år 3 månader sedan #639442 av killergirl
Promenadband skapades av killergirl
Har i veckan fått ett promenado joggingband av min sambo ...jag fyller snart år och önskade mig detta...Har haft svårt att komma igång efter mina op.o efter att pappa o en annan nära släkting gick bort...Har mått kass o varit rädd att gå ut..helst när det är mörkt..Har så mycket ångest på kvällarna o går då runt i lägenheten som en orolig ande för att gå av mig lite ångest lite tråkigt runt runt...Värst är när sambo jobbar kväll...Så nu är jag igång..Detta band har motor så man kan ställa in hastighet promenad eller jogging fart...Lite svårt i början då jag ej var van att gå på något som rörde sig...Nu hoppas jag på resultat på både vikt o psykiskt välmående..Kan tilläggas att vid fint väder går jag naturligtvis utomhus oxå...lite om vad som hänt mig i veckan tjing tjing
Mer
10 år 3 månader sedan #639715 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Promenadband
Spännande med promenadmöjligheter inomhus. För bandet något ljud som kan vara störande? Vet du hur mycket sådana band kostar?
Mer
10 år 3 månader sedan #639721 av Evillynn
Svar från Evillynn i ämnet Promenadband
Köpte mitt för 3000kr.
Mer
10 år 3 månader sedan #639735 av killergirl
Svar från killergirl i ämnet Promenadband
Det är ganska tyst..motorn hörs ej alls...det låter lite swiss swiss när man går...vet ej om det låter mer sen om man typ ökar fart o vill jogga...Men det är bra...Idag gick jag ca 25 på halvfart o det tog jag blev lite varm kände att jag flåsade :D Jag har typ noll kondis..men det skall bli andra bullar nu...Positivt idag när det e halvstorm ute att kunna gå här inne :D Tror det kostade något på 2000 kr nu...vi hittade ett som var nedsatt lite i pris...Det är min present av sambo till min födelsedag..Finns dyrare o mer avancerade men det är inget jag behöver...Tycker detta är lagom man kan gå o jogga på det... :groovy
Mer
10 år 3 månader sedan #640304 av alberta
Svar från alberta i ämnet Promenadband
Vart köpte ni den? Jag har väldigt lyhört här och vill inte störa någon granne.
Mer
10 år 3 månader sedan #640337 av Evillynn
Svar från Evillynn i ämnet Promenadband
Clas Olssons eller hur det nu stavas. Låter inte mycket alls. Tål dock bara upp till 120 kilo så är man tyngre måste man köpa något annat.