Promenadband

Mer
10 år 3 månader sedan #640399 av killergirl
Svar från killergirl i ämnet Promenadband
Jag vet ej riktigt min sambo beställde den via nätet...han kollar in prisjakt o allt möjligt konstigt jag ej förstår...Jag har gått en halvtimme nu varje dag sedan jag fick det i rask takt o det tar på både flåset o låren...Idag har jag dock migrän så idag blir det att mest kura i sängen :(
Mer
10 år 3 månader sedan #640423 av koi
Svar från koi i ämnet Promenadband
Vi köpte vårt band på Intersport för 3000 kr förra hösten. HMT 1030 heter vårt gåband.

attract.nu/shop/attract-motionsband-hmt-1030-2/

Den är tyst i motorn men det hörs när man går på bandet. Fotstegen alltså. Låter mer om man springer. Vi har den i vardagsrummet och tränar när ingen ser på tv.
Mer
10 år 3 månader sedan #640452 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Promenadband
Ställ maskinen på en matta eller två eller en gummimatta, för det går inte ned i golvet lika mycket då och stör grannen under er. Det bästa hade ju varit en tjock madrass om det gick att ordna, utan att det gungar när du springer... :lol:

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
10 år 3 månader sedan #640505 av killergirl
Svar från killergirl i ämnet Promenadband
Det står ju att detta band skall stå typ på ett plant golv pga...motorn eller någe så vi har ingen matta under..ingen har klagat ännu...o jag går ju ej jättesent
Mer
10 år 3 månader sedan #640614 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Promenadband
En fördel med att promenera ute är att man får dagsljus då. Särskilt nu när det är snö och sol, så känner man sig rejält uppiggad av en promenad utomhus.