Kaffe och te som hungerdämpare

Mer
8 år 10 månader sedan #751367 av Zoidar
Coffee is king

Anchored in Christ ✟

Mer
8 år 10 månader sedan #751369 av david96
Java
i en jämn ström
måste jag hava
för att inte livet ska bli en mardröm
Mer
8 år 10 månader sedan #751378 av mumrik
Jag dricker kaffe och olika sorters the, är också väldigt förtjust i bubbelvatten!!! Kolsyran tycker jag kan dämpa hunger...
Mer
8 år 10 månader sedan #751391 av Nissegossen

david96 skrev: Java
i en jämn ström
måste jag hava
för att inte livet ska bli en mardröm

Lava?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
8 år 10 månader sedan #752976 av Kiwi
Att dricka te det forsta pa morgonen kan jag ma illa av och spy. Men det finns ett te som heter Yerba Mate som ar ett "i stallet for" for kaffe, te och alkohol. Det ger mycket energi och jag har last att indianerna anvande det nar de skulle ga ut och ga langa strapatser. Jag drack detta te i Sverige och jag hoppas jag kan fa tag pa det har i England.
Mer
8 år 10 månader sedan #752984 av björk



I detta myt omspunna hus bodde jag. En gång hände de att två tjejer hade sex.
Den ena av desse använde lägenheten som tält. Hon retirerade senare till Svedala.
Det finns en man hur som helst han säger att de finns 2 kolumner av folk glad
sura. Och lita på att hon tillhörde det senaste. Till och med på Svedalas bilfirmas reklam på radio.
Vet ej om hon haft influens eller inflytande där förvisso åkte hon en hel del med bil.
Och hon tjänade grova pengar genom att inte se mig som en människa och bara utnyttja mig.
Så pengar har hon därav teorin, men reklamen lyder från Svedala där hon bor. EN del bilägare
ler lite oftare..... Dom gick väl i taket när denna diva skulle idka bisarr terapi på dom.