Tråden om snabbmat

Mer
4 år 5 månader sedan #1203772 av Geta
Svar från Geta i ämnet Tråden om snabbmat
Köp ett paket knäckebröd. Det går att förvara länge.
Mer
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1203855 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Tråden om snabbmat
Bojkottar Findus inget av Findus varor tillverkas i Sverige, de köpte varumärket och lade ned all tillverkning i sverige, Findus hade gott ryckte numera inget svenskt.

bokotta findus det gör jag

Norsk turmat
www.frystorkadmat.se/friluftsliv/norsk-turmat.html

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 5 månader sedan by Admin1.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 4 månader sedan - 4 år 4 månader sedan #1215170 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Tråden om snabbmat
Jag har inte ätit mat från pizzerian sedan i alla fall november, det är bra. Nästan 100 kronor för en pizza, det är dyrt. Jag kör med kartongrätter istället. Är man riktigt hungrig kan man äta två, det blir billigare än en pizza det med.

Den där rätten (pepparbiff) som Admin1 la upp ser god ut. Den har jag inte sett i min affär. Jag kör ofta med Angusbiff.
Last edit: 4 år 4 månader sedan by Fantasio.
Mer
4 år 3 månader sedan #1215849 av Maxjohan1983
Svar från Maxjohan1983 i ämnet Tråden om snabbmat

Nissegossen skrev: Bojkottar Findus inget av Findus varor tillverkas i Sverige, de köpte varumärket och lade ned all tillverkning i sverige, Findus hade gott ryckte numera inget svenskt.

Är det Thailand de gör rätterna`? Men om de görs där då bör det väl vara bättre kvalitet än om de gjordes i Sverige där allt är så dyrt. Då blir det låg kvalitet på köttet för en kartongrätt kostar bara 25 kronor. Tänker jag rätt?

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 3 månader sedan #1215898 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Tråden om snabbmat
De undrar nog vart jag har tagit vägen, de på pizzerian. Jag har mer och mer börjat köra med kartongmat, två sådana bli billigare än en pizza. Fast jag tar oftast bara en o äter lite bröd till det. Faktiskt sitter jag och blir sugen på en pizza. Men runt 90 kronor för en, det blir dyrt i längden.
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 3 månader sedan #1215903 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Tråden om snabbmat
ska testa nudlar med ägg i nästa gång. ser gott ut.