Admins kur mot övervikt

Mer
3 år 8 månader sedan - 3 år 8 månader sedan #1270749 av Zoidar
Admins två timmar promenad per dag tror jag är på snodden till genial. Det är bra både för vikten och hälsan. Promenader har en lugnande effekt.




Anchored in Christ ✟

Last edit: 3 år 8 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 8 månader sedan #1270803 av memphis
Svar från memphis i ämnet Admins kur mot övervikt
Jag promenerar också långa sträckor dagligen, men har ändå viktproblem.
Mer
3 år 8 månader sedan - 3 år 8 månader sedan #1270858 av Nissegossen
zoidar, min kp sade till mig att någon gjort en undersökning och den visade att man gjort beräkningar på hur långt en människa kunde gå och då jämfört med livslängden baserat på det. Då genom att kunna gå utan paus gjorde att de kunde se ett direkt samband med hur länge till människan i fråga levde. gissar att Admin är mycket seg och kommer upp i en ålder då han överlevt de flesta av oss

Krama Fred så håller ni Fred

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 8 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 8 månader sedan - 3 år 8 månader sedan #1270894 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Admins kur mot övervikt

Nissegossen skrev: zoidar, min kp sade till mig att någon gjort en undersökning och den visade att man gjort beräkningar på hur långt en människa kunde gå och då jämfört med livslängden baserat på det. Då genom att kunna gå utan paus gjorde att de kunde se ett direkt samband med hur länge till människan i fråga levde. gissar att Admin är mycket seg och kommer upp i en ålder då han överlevt de flesta av oss

Min morfar promenerade varje dag. Han blev 92 år.

memphis skrev: Jag promenerar också långa sträckor dagligen, men har ändå viktproblem.

Hur länge går du per dag? Vad säger vågen?

Anchored in Christ ✟

Last edit: 3 år 8 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 8 månader sedan #1270897 av Geta
Svar från Geta i ämnet Admins kur mot övervikt
Kan undra om Admin lämnar oss i höst?
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 8 månader sedan #1270906 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Admins kur mot övervikt
Vadå lämna oss?