Läkarbrev (fikonspråk)

Mer
15 år 4 månader sedan #171744 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Läkarbrev (fikonspråk)
Spänningshuvudvärk kan väl också uppstå vid synproblem. Mitt tips är att använda mössa inomhus för att huvudet skall vara varmt och musklerna slappna av.

www.internetmedicin.se/dyn_main.asp?page=887
  • Melun
  • Besökare
  • Besökare
15 år 4 månader sedan #171754 av Melun
Svar från Melun i ämnet Läkarbrev (fikonspråk)
Jag håller med nissegossen, massage kanske hjälper.....
Mer
15 år 4 månader sedan #171759 av Judalon
Svar från Judalon i ämnet Läkarbrev (fikonspråk)

Fridsfurste skrev: Jag håller med nissegossen, massage kanske hjälper.....


Värme och akupunktur har hjälpt hos sjukgymnasten. Massage får man betala själv, den de har kostar 450 kr. Jag vet inte om det finns någon billigare, jag har inte orkat leta, men så ont som det här gör tidvis så får det nog anses vara värt pengarna även om jag tog ett djupt andetag och tänkte attans när jag fick höra det...
Mer
15 år 4 månader sedan #171761 av Judalon
Svar från Judalon i ämnet Läkarbrev (fikonspråk)

Admin1 skrev: Spänningshuvudvärk kan väl också uppstå vid synproblem. Mitt tips är att använda mössa inomhus för att huvudet skall vara varmt och musklerna slappna av.

www.internetmedicin.se/dyn_main.asp?page=887


Jag var hos ögonläkare för lite över ett år sedan för misstanke om grön starr på den sida som nu ger mig mest besvär. Ingen grön starr. Husläkaren har skickat ny remiss för mätning och jag har mina glasögon jämt nu. Provar med en tunnare mössa inomhus för att se om det hjälper.
Mer
15 år 4 månader sedan #171792 av Nissegossen
:lol: den massage jag ger kostar inte något. Den bjuder jag på.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
15 år 4 månader sedan #171797 av Judalon
Svar från Judalon i ämnet Läkarbrev (fikonspråk)

Nissegossen skrev: :lol: den massage jag ger kostar inte något. Den bjuder jag på.


Nu är du liiite för ekivok Nisse! ;)