B12 / B-vitaminbrist?

Mer
14 år 10 månader sedan #219946 av Tonic
Svar från Tonic i ämnet B12 / B-vitaminbrist?
Jahaaa... ..oj... :(
Tack för svaret. Känns bra att det finns någon som vet lite om det varjefall...
Mer
14 år 10 månader sedan #219958 av Geta
Mer
14 år 10 månader sedan #219977 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet B12 / B-vitaminbrist?
min förutvarande sambo får sprutor med B-tolv, men medicinen har ett speciellt namn, behepan hos sin Gyn, för att hon har inte kontakt med psyk! Hon är friskskriven därifrån för att hon själv ville. Hon och jag kontaktade då min egen psykiatriker som friskskrev henne eftersom hon inte hade någon läkar kontakt på psyk och inte uppsökte dem, men hon stod kvar som patient och det var det som hon förmådde göra genom min läkare.
Hon har diagnosen borderline
www.fass.se/LIF/produktfakta/art ... erTypeID=2

när hon är nere, funkar medicinen bra på henne och hon vill själv inte vara utan den...

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
14 år 10 månader sedan #219988 av Tikki
Svar från Tikki i ämnet B12 / B-vitaminbrist?
Om man får B-vitaminbrist så är det i regel B-12. De [i:w9s2kyvf]flesta[/i:w9s2kyvf] B-vitaminer går att ta stora doser av, speciellt B-12.
Mer
14 år 10 månader sedan #220139 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet B12 / B-vitaminbrist?
I denna bok skrivs om vitamin B12-brist:

www.apoteketfarmaci.se/NyheterOc ... nemier.pdf
  • Erase.
  • Besökare
  • Besökare
14 år 9 månader sedan #228873 av Erase.
Svar från Erase. i ämnet B12 / B-vitaminbrist?
Jo jag vet lite om b-vitaminer... har testat olika sorter ... jag tänker köpa en produkt kallad Mega-B- från Hälsa för alla... Den innehåller Höga doser med ca 7 olika b-vitaminer Det är en Svensk produkt och innehåller ca 40 tabletter... Jag testade den för två år sedan.. men täker som sagt testa den igen... den gav mig ett väldigt bra minne när jag tog den...