Skickat!

Mer
14 år 10 månader sedan #220559 av Geta
Svar från Geta i ämnet Skickat!
När jag fick tid hos sjukgymnast för mina knän fick
jag själv ringa till landstingets sjukgymnastmottagning.
Det behövdes ingen remiss.
Mer
14 år 10 månader sedan #220564 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Skickat!

Jocke skrev: Jo, men vet du vilka som övertalade honom att begära förtur i kraft av sin ämbete, jo jag råkade se som snabbast, en journalist som sade varför söker du inte förtur.

Undrar om det inte var den journalist som intervjuade honom i jakt på scoopet? Göran lyssnar på dem som är snälla mot honom, det var hans stora brist, han kunde inte säga nej till alla dessa ryggdunkare.

Undrar om det är nära till Halland, jag tror det landstinget är mest effektivast vad gäller operationer eller om det var Blekinge?


Hallansgränsen går mycket nära både mölndal och göteborg och sjukstugan i kungsbacka ligger bara ett par mil söderöver. man skall till och med förbi kungsbacka för att nå Onsalalandet.
Det sista året i skolan hade jag farsans bil fram och tillbaka från skolan I Göteborg.

Klockade 33 min på gamla snåriga vägar och då var det inte ens någon större bit som var motorväg på vägen till skolan från kungsbacka trots att det var europaväg.

I halland är det varbergs lassarett som gäller

Något om avstånden, se kartbild här!

Eniro-karta

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
14 år 10 månader sedan #220569 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Skickat!

Geta skrev: När jag fick tid hos sjukgymnast för mina knän fick
jag själv ringa till landstingets sjukgymnastmottagning.
Det behövdes ingen remiss.


Skall ta till mig det. jag vet ju att det finns sjukgymnast på östra sjukhuset och om jag tar en genväg genom ett litet parti skog, så är jag där på mindre än tio minuter.

Det ligger inte alls långt ifrån där jag bor, bara några hundra meter...

Detta visserligen fågelvägen, men i detta ligger att man får ta en genväg, annars om man går, tar det åtminstone tjugo minuter.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
14 år 10 månader sedan #220656 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Skickat!
Skaffa dig ett Personligt ombud som kan hjälpa dig att ordna så att du får hjälp mot dina smärtor.

Min mamma har en tidning som heter Allt om läkemedel. I dess senaste nummer fanns en artikel om artros. Tidningen brukar finnas på bibliotek.
Mer
14 år 10 månader sedan #220671 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Skickat!
Tack alla som skrivit, men nu är det bara vänta och höra vad läkaren säger. i morgon onsdag den 17:de har jag en telefontid med honom, då läkaren kommer att ringa mig. jag avvaktar med allt tills jag pratat med honom.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum