Fråga doktorn/Medicinskt forum?

Mer
14 år 4 månader sedan #263691 av bonnie
Ring sjukvårdsupplysningen där får du nog ett snabbt
och korrekt svar om vad du skall göra...

/bonnie...
Mer
14 år 4 månader sedan #263699 av Admin1
Låter som syrebrist. Blå läppar kan t.ex uppstå vid träning eller kyla annars, men det händer ju inte när man sover. Syrebrist under sömnen kan väl kanske uppstå vid andningsuppehåll under sömnen. Jag skulle ringa och prata med sjukvårdsupplysningen.
Mer
Mer
14 år 4 månader sedan #263712 av Nissegossen
Det kan vara ett förgiftnings tillstånd också! Tog du och åt något olämpligt igår eller några droger?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • IFO__
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
14 år 4 månader sedan #263783 av IFO__
Svar från IFO__ i ämnet Fråga doktorn/Medicinskt forum?
Nissegossen,
Jag tar aldrig droger, ingen annan förtäring än färsk mat. Är det likadant imorgon så ringer jag sjukvårdsupplysningen.
  • IFO__
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
14 år 3 månader sedan #264885 av IFO__
Svar från IFO__ i ämnet Fråga doktorn/Medicinskt forum?
Faran över, jag tänkte på vad som kunde orsakat detta tillfälliga fenomen och kom på det tillslut... lite pinsamt :lol: När jag var lite gjorde jag ett trick där jag spände musklerna i halsen så inget blod kunde ta sig ur huvudet, detta gjorde en röd och uppsväld, såg roligt ut. Jag provade dagen innan jag fick lila läppar om jag fortfarande kunde göra det, visst kunde jag det. Men sedan tänkte jag efter vad som händer när hjärtat inte orkar pumpa blodet längre och slutade efter tio sekunder. Jag antar att de lila läpparna berodde på det. Jag har helt mig själv att skylla och jag gör det aldrig igen! :grandpa :ajaj :väggen