Varit borta ett tag

Mer
14 år 2 månader sedan #278983 av Räven
hej eftersom skriklådan sällan funkar för mig så skriver jag här.

jag hörde att jag vart efterlyst?

jo jag har varit borta ett tag från viska (sen 23 feb) pga ögoninflammation som var bråkig med mig.

så jag har varit så gott som helt blind i en vecka nästan och har inte kunnat se vad jag har gjort

o har därför heller inte kunnat vara på viska utan har mest suttit i nåt hörn....har inte kunnat ligga ned så mycket eftersom

trycket på ögat ökar då och jag får jätteont så jag har suttit hela dagarna i mörkt rum och baddat ögat med koksaltlösning för att

ta död på bakterierna.

nu är ögat bara lite rött men jag ser ganska bra nu och det blir bättre för varje dag.





Räven
Mer
14 år 2 månader sedan #278984 av Geta
Svar från Geta i ämnet Varit borta ett tag
Vad jobbigt! Det har jag också haft så jag vet hur handikappad man blir när
ögonen klibbar igen.
Mer
14 år 2 månader sedan #278987 av Räven
Svar från Räven i ämnet Varit borta ett tag
ja det är jobbigt och det värsta e all denna snö som förblindar en totalt när man har krångel med ögonen.

den bländade mig helt så bil var det inte på tal om.....fick min storebror till att komma o hämta mig när jag behövde hem

till mina föräldrar för att äta lite och personalen ställde upp med o körde mig till läkare o sånt.
Mer
14 år 2 månader sedan #278993 av Tikki
Svar från Tikki i ämnet Varit borta ett tag
Låter grymt jobbigt. Skönt att det blivit bättre. Kul att ha Dig tillbaka. :tummenupp
Mer
14 år 2 månader sedan #278998 av Tonic
Svar från Tonic i ämnet Varit borta ett tag
Ja fy 17 Räven vad trist att råka ut för det där. Låter verkligen jobbigt! :( Skönt att du är på bättringsväg nu i alla fall. Krya på dig vännen! :hjärta
(Att bli/vara blind måste vara det värsta handikappet någonsin!)
Mer
14 år 2 månader sedan #279003 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Varit borta ett tag
Välkommen tillbaka Räven!

Anchored in Christ ✟