Varit borta ett tag

Mer
14 år 2 månader sedan #279054 av spasy
Svar från spasy i ämnet Varit borta ett tag
Skönt att du är på bättringsvägen, hoppas det snart är över.
Mer
14 år 2 månader sedan #279057 av skord
Svar från skord i ämnet Varit borta ett tag
krya på dej räven.
Mer
14 år 2 månader sedan #279081 av skord
Svar från skord i ämnet Varit borta ett tag

Nissegossen skrev: :cry: Sjukt jobbigt Räven, har fått Natronlut i ögat och det var nära ögat! :rolleyes:

Som tur var, var det under pupillen och eftersom jag var snabb med ögondusch som fanns i skåpet med akutmedel på jobbet klarade jag synen, men det gjorde sjukt ont och inte heller jag kunde se, så jag vet hur detta känns! Känner med dig och vet på ett sätt hur det känns med "grus" i ögat ett bra tag.
Bra att det har förbättrats och att du är på bättringsvägen!
Kul att du har har så god kontakt med familj och vården i detta läge för att du har verkligen behövt det!

Skulle vilja ge dig en kram! :kram

Nisse


oj, va bra att du klara dej nissegossen.
Mer
14 år 2 månader sedan #279083 av nattbarn
Svar från nattbarn i ämnet Varit borta ett tag
Hade ofta ögoninflamationer som barn, vet hur jobbigt det är, så kul att du blivit bättre :)

Angående nöd-duschar som finns i labb så spillde jag en gång saltsyra över handen i kemin i högstadiet, fick rusa till närmaste dusch och spola snabbt, men det blev ändå rött och irriterat, men tack och lov för nödduschar och sådant! Det kunde ju ha frätt sönder handen, var nämligen en väldigt koncentrerad saltsyra :S Och angående kemi så var jag jättebra på det, helt naturligt, jag läste knapt till proven och fick ändå högsta betyg, så länge jag inte var psykotisk det vill säga, för då kan man inte koncentrera sig tillräkligt :/
Mer
14 år 2 månader sedan #279088 av Räven
Svar från Räven i ämnet Varit borta ett tag
Kul att du är tillbaka Räven!

Hoppas dina ögon får läka i fred nu!
Mer
14 år 2 månader sedan #279089 av skord
Svar från skord i ämnet Varit borta ett tag
(fulaflickan hur gick det med din hand?)