Svimmade

Mer
13 år 4 månader sedan #357596 av Bitte
Svimmade skapades av Bitte
Inatt när jag var uppe och drack vatten så svimmade jag av kort. Jag bara ramlade ner på golvet och slog mig både här och där. Men när jag kom upp och la mig i sängen somnade jag med en gång och vaknade 9:45. Mystiskt.
Mer
13 år 4 månader sedan #357597 av Geta
Svar från Geta i ämnet Svimmade
Mystiskt!
Tar du någon medicin som du blir yr av? Har du lågt blodtryck?
Mer
13 år 4 månader sedan #357599 av Bitte
Svar från Bitte i ämnet Svimmade
Ja, jag har alltid haft lågt blodtryck så det var nog det som spökade. Men det har aldrig hänt förut.
Mer
13 år 4 månader sedan #357614 av malin71
Svar från malin71 i ämnet Svimmade
Ojdå! Det var ju ändå tur att du inte slog dig helt fördärvad.

Hoppas det inte händer igen. Skulle det göra det så får du ju ta upp det med din läkare.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
13 år 4 månader sedan #357618 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Svimmade
Både jag och min mor somnade aldrig in i natt. Vi bor på var sitt ställe, men ngn vill jävlas med vanliga oskyldiga människor. Är det ngn som har sett film-serien "den fördömde"? Som går på svt nu mellan jul och nyår. Misstänker att den har en stark bidragande verkan på människor som har drabbats av medievärldens fördomar mot vanligt folk som dem anser avslöjar en del hemligheter i förtid.

Figuren! Kan du ringa och fråga någonstans om vad du har drabbats av, det låter farligt. Men jag vill bara säga, har man valt ett offentligt liv, då ska man stå för det och inte skylla sitt olyckliga liv på andra.

Den fördömde kan du se på svt play, vill bara säga att detta gör mig riktigt förbannad på folk som anser sig ha makt att styra människors liv.

Obs vill bara tillägga, att jag kom hem från boendet efter att ha ätit frukost där ngn gång vid 9.45.

Vars är världen på väg?
Mer
13 år 4 månader sedan #357692 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Svimmade
Figuren kände du någon yrsel innan du tuppade av? Har man lågt blodtryck, så kan alkohol ytterligare sänka blodtrycket. Jag får ibland yrsel när jag hastigt reser mig upp och det kan kännas som jag håller på att svimma.