Influensa

Mer
12 år 2 månader sedan #462615 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Influensa
Ja, vitlök sägs hålla djävulen borta! Detta beror på att den som käkar vitlök stinker och det gör att människor håller sig på ett avstånd ifrån en där de inte känner av att man stinker vitlök. Det gör ju per automatik, att då blir man heller inte smittad av den som håller sig på det avståndet ifrån en själv och då smittar inte de dig med någon infektion!

Detta är vad jag själv kommit fram till.
Ha en bra dag nu!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
12 år 2 månader sedan #462619 av Bitte
Svar från Bitte i ämnet Influensa
Krya på dig. Det går visst, jag tror det var 3 olika influensor på samma gång i år.
Mer
12 år 2 månader sedan #462620 av malin71
Svar från malin71 i ämnet Influensa
Jag har också hört det, Bitte. Hua! Får se om man klarar sig i år?
Mer
12 år 2 månader sedan #462621 av Bitte
Svar från Bitte i ämnet Influensa
Ja, man får hålla tummarna. På kontakt gruppen har det varit lite förskylningar nu, jag vet inte om det är influensan. Men det är något influensalikt i allafall. Just nu är en utav personalen hemma. I furra veckan var en ur personalen hemma för vab och där var det nog influensan.
Mer
12 år 2 månader sedan #462625 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Influensa
Jag har själv bara en helt vanlig förkylning då jag inte är magsjuk direkt. Jag har bara haft en känning av det och hade känslan av att vomera, men magen var ju tom så det hände inget. Det konstiga är att jag inte varit sjuk på många år, men däremot har jag slutat röka och det är symptomatiskt att när man slutar röka, så får man sjukdomar av denna typ! Detta är jag inte först med att säga, jag har hört det förut.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
12 år 2 månader sedan #462642 av Inwatto
Svar från Inwatto i ämnet Influensa
Krya på dig, idefix och Nissegossen!

Jag har också haft en släng av något; fick feber en dag men sedan gick det över, puh. Man känner sig genast mycket bättre efter en tids eländes elände.

Prata inte med hat i munnen!