Geta, Admin och jag

Mer
8 år 4 månader sedan #797427 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Geta, Admin och jag
Mitt råd till dig Nisse är att börja motionera lite längre sträckor i ditt eget tempo! Gärna skogspromenader så du får se naturen på samma gång! Det gör nog en del för både den psykiska och fysiska hälsan! Jag hoppas att du överlever länge till för du är en god människa Nisse som är generös och vill andra människor väl! Tråkigt om en sådan människa dör för tidigt!
Mer
8 år 4 månader sedan #797430 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Geta, Admin och jag

Drummer skrev: Jag har sällan varit i slagsmål! Men en gång så slog en kroggäst mig med en vinflaska i huvudet och brottade ner mig! Eftersom jag är fysiskt stark så klarade jag att få honom på sidan genom ett hårdare slag på kroppen och han föll! Polisen såg mitt handlade som självförsvar! Det var han som åkte dit! Psykiatrin ser mig som fysiskt stark och stor och har enorm pondus mot elaka människor!

Jag harhaft pondus Drummer. Då gick jag omkring i kostym och jag var inne på pressbyrån på centralen i Göteborg och där uppstod munhuggning och efteråt så var det en tjej som låg inne på samma avdelning som mig. Hon läste då till läkare i Uppsala när liken som skulle ha dissekerats samma dag och hade legat i formalin i ett år. Då hon hörde dem säga, du skall inte skära i oss. Hon hamnade därefter på Ulleråker. Hon sade vid det tillfället på centralen att jag undrade vem som talade med sådan pondus, sedan så såg jag att det var du.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
8 år 4 månader sedan #797431 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Geta, Admin och jag

Drummer skrev: Mitt råd till dig Nisse är att börja motionera lite längre sträckor i ditt eget tempo! Gärna skogspromenader så du får se naturen på samma gång! Det gör nog en del för både den psykiska och fysiska hälsan! Jag hoppas att du överlever länge till för du är en god människa Nisse som är generös och vill andra människor väl! Tråkigt om en sådan människa dör för tidigt!

Ja, ja, det ger sig.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
8 år 4 månader sedan #797437 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Geta, Admin och jag
Admin är en förebild som motionerar mycket och äter gröt på morgonen och äter sill till middag! Till lunch kan Admin nöja sig med en skumraket, smörgås och en kopp kaffe! Admin är nästan en renlevnadsmänniska men kan dricka ett glas franskt lantvin till middagen ibland! Något jag oroar mig för är att Admin köper lite för mycket vitkål som han har till sin egen pizzasallad! Mycket vitkål kan ge meteorism ( Väderspänningar) eller Flatulens (När spänningarna låter). Minns en sommar för många år sedan då mormor gjorde kålpudding och bjöd över en granntanta på middag! Det var enorma gaser från grannkärringa och mormor men vi andra fick ha överseende med detta. Som tur va så var det sommar och vi satt ute, så vi behövde inte vädra!
Mer
8 år 4 månader sedan #797441 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Geta, Admin och jag
Nej, "Ni" får inte gå och dö den närmaste tiden för då får "Ni" aldrig uppleva när min komet som kommer i framtiden! :ajaj
Mer
8 år 4 månader sedan #797481 av notwoodstock
Svar från notwoodstock i ämnet Geta, Admin och jag

wasp skrev: Vill inte störa i er tråd, men även jag är gammal. Bra förslag!


Samma här.