Geta, Admin och jag

Mer
8 år 4 månader sedan #797386 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Geta, Admin och jag
Viskas PRO förening! Ni verkar ju stabila fysiskt att Nisse orkar brotta ner ngn brottsling som exempel innan polis anländer!
Mer
8 år 4 månader sedan #797407 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Geta, Admin och jag
Men hallå! Vad skall jag säga, det är efter en utbildning jag skulle försöka mig på en bensax för att hålla fast någon. Det är också för att slippa ett rejält slagsmål. Detta eftersom jag inte kan slåss, det kan sluta med att jag väljer att döda fanskapet. Ursäkta att i nuläget är jag nästan tvungen att döda en angripare för att jag inte kan slåss. Jag vet i det fallet hur jag skall göra för att direkt döda med ett eller två slag.

Samt att min kondition är urusel, jag kan helt enkelt inte freda mig, utan att gå till ytterligheter. Rent fysiskt kan jag inte ens freda mig mot ett litet barn. Drummer lägg inte mer i mina ord, när du faktiskt inte vet i vilket dåligt skick jag är i.
Fullständigt klart att jag lever på lånad tid. Glöm inte att jag menar det när jag säger, att det skick jag är i motsvarar en gubbe på över 100år.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
8 år 4 månader sedan #797408 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Geta, Admin och jag
Jag tror inte att jag lever decenniet ut.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
8 år 4 månader sedan #797415 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Geta, Admin och jag
Jag har sällan varit i slagsmål! Men en gång så slog en kroggäst mig med en vinflaska i huvudet och brottade ner mig! Eftersom jag är fysiskt stark så klarade jag att få honom på sidan genom ett hårdare slag på kroppen och han föll! Polisen såg mitt handlade som självförsvar! Det var han som åkte dit! Psykiatrin ser mig som fysiskt stark och stor och har enorm pondus mot elaka människor!
Mer
8 år 4 månader sedan #797422 av Geta
Svar från Geta i ämnet Geta, Admin och jag

Nissegossen skrev: Jag tror inte att jag lever decenniet ut.

Det är ju bara fyra år kvar på det här decenniet. Så länge måste du
kunna stå rycken, Nissegossen.
Mer
8 år 4 månader sedan #797425 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Geta, Admin och jag
Jag tror inte det Geta.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum