Missar tandborstningen! har länge haft det problemet.

Mer
7 år 5 månader sedan #887917 av Lelle
var på mottagningen idag. var där rätt länge och de ville väga mig. En på mottagningen är väldigt mån om att jag får mina önskemål genomförda och ska imorgon återkomma till mig!! Hon frågade vad jag önskar mig. Jag sa: Latuda. De själv tänker att jag kanske ska få injektioner men bara kanske.

jag passade på att ta reda på hur det var med sprutan som gav mig akut dystoni på sjukhuset för drygt 2 år sedan. jag hade alltid antagit att det var en stor dos abilify! Men de hade till min förvåning ett annat neuroleptikum i den sprutan: Zuklopentixol.
Mer
7 år 5 månader sedan #887922 av Lelle

Miika skrev: Låter heltokigt, var rädd om dina tänder. Fluortandkräm, tandtråd och munskölj varje dag är ett måste. Tänk på andedräkten..
Så handikappad tror jag inte att du är. Den där kursen Geta tipsar om är kanske en bra idë


det är inte svårt att borsta men det är svårt att ta sig an saker. ta initiativet det är på något sätt inte inbyggt
Mer
7 år 5 månader sedan #887926 av Lelle
det betyder att det var Zuklopentixol som gav mig akut dystoni .
Mer
7 år 5 månader sedan #887943 av Cider
Skulle du göra det om du fick påminnelser genom sms en bestämd tid varje kväll?
Mer
7 år 5 månader sedan #887973 av Nissegossen
hkboj bor du i Västra Götalandsregionen är det detta som gäller, bor du i annan region sök på den.

Här står exakt vad du har rätt, till och om du behöver vård i hemmet kan du få det också om du nu inte kan gå själv till Tandläkare, läs igenom allt!
[url:d5vbymko]http://www.vgregion.se/sv/Vastra-Gotalandsregionen/Tandvardsenheten/Regionens-tandvardsstod/Nodvandig-tandvard-/[/url:d5vbymko]

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 5 månader sedan #887975 av Lelle

Cider skrev: Skulle du göra det om du fick påminnelser genom sms en bestämd tid varje kväll?


tror det hänger mycket ihop med mitt mående...