Gjorde misstaget att jag gick till vårdcentral!

Mer
7 år 4 månader sedan #896076 av Sn86

Geta skrev: Jag tror att till och med en praktikant skulle klara att sticka i fingret.


Men hon gjorde det dålig idag. Såg ibte ens ut som om hon ens gjort det förut. Tänk om hon är bara utklädd förcatt förgifta mig?
Mer
7 år 4 månader sedan #896081 av Inwatto

Sn86 skrev: ... Tänk om hon är bara utklädd förcatt förgifta mig?

Sannolikheten för det är noll. Det riktigt skriker paranoia om dina tankar här, Sn86. Tar du dina piller? Jag har blivit av med sådan överdriven misstänksamhet genom att ta en liten dos Abilify. Paranoia går sällan eller aldrig att prata bort. Det behövs kemikalier för det.

Prata inte med hat i munnen!
Mer
7 år 4 månader sedan #896082 av Geta
Hon injicerade väl inget samtidigt som hon stack i fingret?
Mer
7 år 4 månader sedan #896090 av Sn86
Inte vad jag kommer ihåg eller såg.

Men kanske innehöll nålsticket lite gift eller något?

Men om de skulle vilja förgifta mig så hade de väl valt att ta blodprov från armen? Ellerhur?
Mer
7 år 4 månader sedan #896093 av Geta
Om du hade fått gift hade du varit knall död idag.
Mer
7 år 4 månader sedan #896098 av Sn86

Inwatto skrev:

Sn86 skrev: ... Tänk om hon är bara utklädd förcatt förgifta mig?

Sannolikheten för det är noll. Det riktigt skriker paranoia om dina tankar här, Sn86. Tar du dina piller? Jag har blivit av med sådan överdriven misstänksamhet genom att ta en liten dos Abilify. Paranoia går sällan eller aldrig att prata bort. Det behövs kemikalier för det.


Ja tyvärr är det en ångestframkallat paranoia. Otroligt lidande.
Det värsta är ångerkänslorna. Varför gjorde så? Varför och varför. Jag har gjort tillräckligt med misstag i mitt liv mot mig själv att jag inte förlåter och tillåter flera misstag.

Jag vet att jag får ångest av sjukvården, varför söker jag till de?

Jag tror dock detta är bra långsiktigt, att det är bra förstasteg till att ta andra steg och lita på de mer, dock oturligt med att jag fick otrevliga undersjykaköterskor där den ena var praktikant.