Kroppsliga sjukdomar

Mer
5 år 3 månader sedan #1120493 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Kroppsliga sjukdomar
Magkatarr. Fick något konstigt i armen av abilify. Gick över när abilify sattes ut.
Mer
5 år 3 månader sedan #1120497 av memphis
Svar från memphis i ämnet Kroppsliga sjukdomar
Jag har allergi och astma samt hypotyreos och nu eventuellt även börja få diabetes. Great.
Mer
5 år 3 månader sedan #1120499 av Geta
Svar från Geta i ämnet Kroppsliga sjukdomar
Jag har diabetes 2 och grå starr. Har även haft hudcancer.
Mer
5 år 3 månader sedan - 5 år 3 månader sedan #1120500 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Kroppsliga sjukdomar
Jag kan inte äta jordnötter längre, har blivit allergisk mot det. Upptäckte det när jag köpte en fryst kyckling Jacob, jag kunde äta den men det var inga jordnötter slängde i en näve, sedan bara hostade jag, det var inte så, jag kunde inte äta resten efteråt. Likadant om jag försöker äta bara jordnötter det går inte alls. Har tror jag gett bort flera påsar.

cashewnötter går bra, bara så dyra

Memphis
tack Nisse 8)
Släkt med Leonardo?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 3 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 3 månader sedan #1120609 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Kroppsliga sjukdomar
Sköldkörteln paj, fetma, ryggsmärta, ont i alla mellanfingerleder..hypotyreos.
Mer
5 år 3 månader sedan - 5 år 3 månader sedan #1120613 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Kroppsliga sjukdomar
:tänk Amandara om du har ont i lederna och orsaken är utslitet brosk är detta boten mot värk i leder och då av artros, det hjälpte mig.

Tog slaviskt kuren en gång om dagen tills jag glömde ta den, beroende att jag inte hade ont längre jag vart botat inte bara i höfterna utan även diskbråcket i ryggen. I receptet står koka buljong på kycklingskrov, där ser du brosket i lederna.

jag tog upp det med den personal bakom disken på Apoteket hon till min förvåning gör också det och hon tipsade mig om märgben.

Dock enligt receptet skall man koka kycklingskrovet i 12 timmar. Nu vet jag att kycklingbuljong tärningar inte är gjorda på kyckling, men allt där för att fungera som kycklingbuljong ta och koka två kyckling buljong tärningar låt svalna lägg i gurkmejan,

Varför? Den ställer om kroppen så den tar upp brosket samt en potent Antioxidant och antiinflammatoriskt medel och det är den som ger Curry den gula färgen, få det inte på kläderna på golvet klorin, OBS! inte klorin på kläder, det gör tyget skört

kolhydrater.ifokus.se/discussions/4d713c...7-lindring-av-artros

På Engelska är ordet nypon Rose-hips de visste redan vad nypon var bra till innan de formulerade ordet. jag köpte Ekströms nyponsoppa största förpackningen på Internet kan du köpa nyponpulver kilovis. En annan bra medicinalväxt är sprängticka det är en parasitsvamp som är på var ca var 5000de björk, det ingår INTE i allemansrätten fråga markägaren innan du tar den! Varför? Det sibiriska namnet är ordet för svamp
Chaga sv.wikipedia.org/wiki/Spr%C3%A4ngticka Dyrt så det räcker till www.holistic.se/blogg/5387

Chaga köpa www.clearlife.se/sv/artiklar/chaga-pulver-till-te.html

Så ont i leder och rygg, använd kolhydratlater i fokus recept. Litomove ett läkemedel baserat på nypon, köpa? Onödigt blir bra med nyponsoppa. Det är smörjmedlet

Jag fick ju diskbråck och var på Sahlgrenska hos en ryggortoped kirurg innan dess fick jag flera ark att besvara frågorna på arket bland annat om hur långt jag kunde gå innan jag måste sätta mig, 100 meter var mitt svar. (tältpallen har jag med mig fortfarande så fort jag går utanför dörren utan den svårt att ta mig hem.)
Både hon och jag sade vi opererar inte mig. Varför? Förutom förlamad i underkroppen kan man dö av ingreppet

Detta är alternativet till en operation
Bör ringa Sahlgrenska och prata med dem.

Det verkar på hela kroppen brosket du får i dig verkar inte på ett specifikt på ett ställe i kroppen utan i hela kroppen, så fingerleder rygg, när det är tillräckligt har du inga smärtor varken i rygg eller fingerleder om det beror på utslitet brosk.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 3 månader sedan by Admin1.