Läkarbesök för övervikt

  • partyjunkie
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
5 år 5 månader sedan #1101953 av partyjunkie
Svar från partyjunkie i ämnet Läkarbesök för övervikt
nu har jag varit hos vårdcentralen och pratat med en läkare om övervikten..
om jag förstog rätt så ska jag lämmna prover nästa vecka och var dom bra så skulle jag få hjälp att gå ner i vikt.
jag skulle få en tablett som hette Orlistat som ska vara samma som xenical. så får hoppas på att proverna blir bra.

www.fass.se/LIF/product?userType=2&nplId=20090723000047
Mer
5 år 5 månader sedan - 5 år 5 månader sedan #1101959 av Rrusheflower
Jag läste på polisens hemsida kriterier för att bli polis. Det var fett svårt. Man fick inte ha bmi över 33 men just nu så har jag 30. Man var tvungen att ha god kondition och använda linser inte glasögon. Sen var det flera kurser på gymnasiet man skulle läsa tex engelska 6. Jag kommer nog aldrig bli polis. Sen så fick man inte ha nån sjukdom om man haft psykisk sjukdom då är man körd.
Last edit: 5 år 5 månader sedan by Rrusheflower.
Mer
5 år 5 månader sedan #1101961 av Miika
Svar från Miika i ämnet Läkarbesök för övervikt
Man blir inte polis vid dåligt psyke
Mer
5 år 5 månader sedan - 5 år 5 månader sedan #1101962 av Geta
Svar från Geta i ämnet Läkarbesök för övervikt
Det är en överkomlig brist att inte kunna bli polis.
Last edit: 5 år 5 månader sedan by Geta.
Mer
5 år 5 månader sedan #1101965 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Läkarbesök för övervikt
Jag har gått upp 3 kilo sedan jag började på Leponex. Jag ska försöka att komma igång med regelbunden motion och dricka mindre alkohol och äta mindre portioner mat
Mer
5 år 5 månader sedan #1101987 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Läkarbesök för övervikt
Jag gick ner 47 kg genom att använda Viktväktarnas förra prickprogram. OBS! Gick alltså inte där och betalade oskäligt mycket pengar utan använde bara deras lilla häfte över olika livsmedel och hur många prickar de var värda.

Tyvärr gick jag upp igen p g a medicinbyten. Nu måste jag ta mig i håret igen. Har ont i hela kroppen.