Läkarbesök för övervikt

  • partyjunkie
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
5 år 6 månader sedan #1098065 av partyjunkie
Svar från partyjunkie i ämnet Läkarbesök för övervikt
jag vet. men tänkte räkna points med viktväktarna samtidigt som jag tar xenical så det blir lite lättare. har gått ner mycket flera gånger förut under dom senaste 10 åren, men har jämt gått upp igen :(
Mer
5 år 6 månader sedan #1098100 av Nissegossen
Admin

Så går du nog ner 20 kr på 2-3 månader.
Billigt och bra enklare att sluta dricka alkohol kostar 0 (Noll ) kr om man har ölmage och har 5 veckors uppehåll av allt med alkohol får se kilona rasa av som sagt noll kronor.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 6 månader sedan #1098361 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Läkarbesök för övervikt
Klanggedin, gick ner i vikt 12 kg, när han bytte från Zyprexa till Latuda. Står i en tråd om Latuda idag.
www.viska.se/kunena/nya-lkemedel-om-lkem...51848-latuda#1097644
Mer
5 år 6 månader sedan - 5 år 6 månader sedan #1098390 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Läkarbesök för övervikt
Xenical är ingen höjdare. Du kan inte äta fett, då får du oljiga diaréer och risk också för läckage. Jag trodde jag skulle kunna äta fett och samtidigt ta xenical, fast det funkade ju inte alls.

Anchored in Christ ✟

Last edit: 5 år 6 månader sedan by Zoidar.
  • partyjunkie
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
5 år 6 månader sedan #1098427 av partyjunkie
Svar från partyjunkie i ämnet Läkarbesök för övervikt

Admin1 skrev: Klanggedin, gick ner i vikt 12 kg, när han bytte från Zyprexa till Latuda. Står i en tråd om Latuda idag.
www.viska.se/kunena/nya-lkemedel-om-lkem...51848-latuda#1097644


jag håller på att trappa ut zyprexan nu. har 20mg kvar att trappa ut. ska ta 10mg i 10 dagar till sedan skulle min läkare ta bort den sissta zyprexa.. äter 74 mg latuda nu, ska höjja den om ett par veckor.. står på fass att man kan äta 148mg latuda som max..
Mer
5 år 6 månader sedan #1098478 av Klanggedin
Vill tillägga att jag hade diabetes varning också. Så jag fick en spark i baken men jag fick inte anstränga mig för att gå ner.. Jag tror det var p.g.a. medicinbytet i stort som gjorde det möjligt. Vid ett tillfälle när jag tog bort Abilify gick jag ner det jag gått upp. Sen gick jag upp av Risperdal och slutligen gick jag upp jättemycket av Zyprexa. På nått sätt tror jag att medicinerna sätter en nivå för vad man ska väga. jag kunde inte gå ner när jag haft några av medicinerna men när jag bytt till något mindre viktökande så har kilona försvunnit.