Helt plötsligt ska man bli undersökt!

Mer
5 år 3 månader sedan #1117287 av Geta
Har också hört en kvinna som fick ta av sig naken inför en läkare utan orsak.
Mer
5 år 3 månader sedan #1117288 av Amandara
En gång när jag hade stukat foten illa sa de att ledbandet inte hade tagit skada fast det var av. Jag kände hur det hade krullat ihop sig vid ena fästet Också då var jag sjuk och svag. Kände mig maktlös.
Mer
5 år 3 månader sedan - 5 år 3 månader sedan #1117302 av Nissegossen
Har fått ett brev från min vårdcentral läkare han har kontakt expertis En Endokrinolog (hormoner) som har föreslagit lungröntgen och en remiss till Östra sjukhuset en tidigare läkare jag haft ville också röntga lungorna vilket den gången visade att mina lungor är helt OK!

Min fråga i detta skall jag gå med på det pga att en lungröntgen kan trigga att jag får lungcancer pga röntgen?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 3 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 3 månader sedan #1117305 av Geta
En psykiater ville för några år sedan undersöka min sköldkörtel. Den var ok. Prolaktinprov har det också tagits på mig liksom EKG.
Mer
5 år 3 månader sedan - 5 år 3 månader sedan #1117308 av Nissegossen
De gjorde både EKG och EEG på Lillhagen och även stroboskop prov på mig. Hon som skulle göra EEG mätte punkterna på skallen var kontakterna skulle sitta hon sade, du har åtminstone ett symmetriskt huvud.
När stroboskop testet skulle göras så titta hon på remsan och sade ha,ha jag började storskratta och det kändes så fel att jag slutade skratta. Hon sade det klarade du bra.Hon sade, vi behöver inte göra ett sömntest

Fick ingen förklaring på något av det varken EKG eller EEG

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 3 månader sedan by Nissegossen.
Mer
5 år 3 månader sedan #1117309 av Geta
När jag jobbade inom sjukvården lungröntgades jag.