Att gråta över bruten nagel?

Mer
3 år 7 månader sedan #1282285 av Cosmos
När saker, döda föremål, blir skadade eller förstörda kan jag bli både ledsen, förbannad och självömkande. Dumt men sant. Nu senast var för cirka ett halvår sedan när jag köpte, med förvecklingar, en jeansjacka. Den är ljusgrå och helt enkelt skitsnygg! När jag har på mig den är det bara bågen som fattas :D

Men tredje veckan efter att jag köpte den, lyckades jag på något sätt få två tunna linjer med olja på den. Dumt nog lät jag inte det hela bero utan satte in hela arsenalen för att få bort det som nu hade bildats efter mitt gnuggande. Är både ledsen, irriterad, förbannad och åter undrar jag vad det är för väsen som alltid förstör det jag tycker om. :väggen
Mer
3 år 7 månader sedan #1282321 av Admin1
Det finns receptfria salvor mot munsår:
www.apotea.se/munsar
  • Pimed
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
3 år 7 månader sedan #1282337 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Att gråta över bruten nagel?
Jättebra att det finns Admin1 men jag var ungdom när jag hade detta munsår har inte haft sen dess.
Mer
3 år 7 månader sedan #1282343 av Zoidar

krokus skrev: Som tonåring köpte jag en minidisc att ha mp3-låtar på. Tyvärr var datorn hemma för gammal för att kunna överföra låtar till minidiscen. Jag blev ledsen och mamma tyckte att jag var löjlig.


Jo, vi har nog alla varit med om liknande. Din mamma reagerade kanske som hennes mamma en gång reagerat mot henne?

Anchored in Christ ✟

Mer
3 år 7 månader sedan #1282351 av Geta
Svar från Geta i ämnet Att gråta över bruten nagel?
Jag gråter bara på bio.
Mer
3 år 7 månader sedan #1282354 av Lejonhjärta
Själv är jag fortfarande väldigt känslosam. Jag såg precis nu på "Spårlöst" och när de hittade mamman de sökt efter så febrilt så tårades även mina ögon. Det är svårt att låta bli ..