Hur märkte du att du fått diabetes?

Mer
3 år 1 månad sedan #1330885 av Cosmos
Är ständigt törstig men går inte på toa särskilt ofta. Har utmärkta värden fast mesd min övervikt så kan ju symptomen komma smygande.
Mer
3 år 1 månad sedan #1330886 av Miika
Om jag har diabetes så har jag inga symptom
Mer
3 år 1 månad sedan #1330892 av Maxjohan1983

Är ständigt törstig men går inte på toa särskilt ofta. Har utmärkta värden fast mesd min övervikt så kan ju symptomen komma smygande.
 
I min region får vi inte ens tillgång till våra egna blodvärden, snacka om patetiskt!

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
3 år 1 månad sedan #1330941 av Nissegossen
Har haft förhöja värden, men inte i klass med er. Skaffade en gratis blodsockermätare på webben tog tid till diabetes ssk för att hon skulle visa hur man gör. Hon tog provet som visade godkänt värde. Hon frågade hur gjorde du? Jag sade, jag uteslöt allt vitt socker i kosten.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 1 månad sedan #1330954 av someone
Det var både öppenpsyk och vårdcentralen som upptäckte det.

Men jag la om kosten o tog bort i princip allt socker o la till mer frukt/grönt/samt mera fibrer. Så stabiliserades värdena så jag blev friskförklarad. Jag drack ca 2-4l läsk och eller saft om dagen + godis och chokladkakor osånt.
Mer
3 år 1 månad sedan #1330964 av wasp
Vet inte! Har inte diabetes,