Räksmörgåsar

Mer
8 år 11 månader sedan #743977 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Räksmörgåsar
Finns att köpa kräftstjärtar på burk i sin lake, likadant om man inte vill köpa frysta räkor och skala själv, samt att du även kan få tag i musslor i sin lake på samma ställe på butikshyllan. (Kylvara)
Används med fördel i en fisk och skaldjurssoppa.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
8 år 11 månader sedan #743980 av Geta
Svar från Geta i ämnet Räksmörgåsar
Vad räkor kan smaka olika.
Mer
8 år 11 månader sedan #743985 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Räksmörgåsar
Räkor man får på en pizzeria är väl sämsta kvalitet på.
Mer
8 år 11 månader sedan #743987 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Räksmörgåsar
Precis som alla andra ingredienser på pizzzerian. Dags för bojkott.
Mer
8 år 11 månader sedan #743998 av bambigirl
Svar från bambigirl i ämnet Räksmörgåsar
Nissegossen, ordningen spelar nog ingen roll. Vi gjorde på vårt sätt. Man kan lika gärna göra ett hjärta med majonnäsen. Jag släktforskar och jag vet nu att jag har en dotter som ibland bor i Göteborg för hennes man kommer från Göteborg. Hon jobbar med ekonomi på Svea ekonomi. Jag har hittat min John också. Han ska bli doktor. Jag trodde först att det var en annan som jag skulle gifta mig med och en annan som skulle bli min pojkvän. Jag har en son som är fotograf. Två barnbarn. En heter Suri Cruise Holmes, hon ska bli designer och det andra barnbarnet är en kille som jobbar på Tele2.
Mer
8 år 11 månader sedan #744011 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Räksmörgåsar
bambigirl, jag blev något förvirrad av vad du skrev. Har du behövt släktforska för att veta att du har en dotter? Samt de andra uppräknade? Är du själv man?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum