Räksmörgåsar

Mer
8 år 11 månader sedan #744016 av Geta
Svar från Geta i ämnet Räksmörgåsar
Jag blev också konfunderad.
Mer
8 år 11 månader sedan #744020 av bambigirl
Svar från bambigirl i ämnet Räksmörgåsar
Om du undrar varför jag börjar prata räksmörgåsar. Jag ville bara att du skulle veta. För mig är Bambigirl en dotter till Bambi. Jag är intresserad av både min kvinnliga och manliga sida hos mig själv. Jag vill inte välja mellan mamma och pappa. Det bästa av två världar. Jag skulle lika gärna kunna heta gulligvännen för då är jag intresserad av min kvinnliga sida. Det var inte meningen att göra dig förvirrad. Tack för att alla ni lyssnade.
Mer
8 år 11 månader sedan #744031 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Räksmörgåsar
Sorry bambigirl, jag bejakar kärleken oavsett vilket kön det är. Dock är jag själv Straight.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
8 år 11 månader sedan #744036 av bambigirl
Svar från bambigirl i ämnet Räksmörgåsar
Jag saknar min kvinnliga sida hos mig själv. Jag fick ingen kontakt med min mamma. Men med en pappa och lillebror blir det blir det lättare att säga bambigirl. Då känner jag mig frisk. Jag vill inte ha någon annan familj. Jag har saknat min familj. Nu vet jag att de finns. Jag vet också vilka som är min lillebrors familj. Hans framtida hustru heter Sara och hon är ballerina. Deras son jobbar på Karolinska sjukhuset. Han heter Henrik. Barnbarnet är en kille som har varit fotomodell på Hennes & Mauritz.
Eller som lillebror Thomas sa: Sedan kanske du har kille och jag har tjej. Lillebror Thomas är snart styvpappa till tre barn.
Mer
8 år 11 månader sedan #744037 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Räksmörgåsar
Räksmörgås är gott.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
8 år 11 månader sedan #744049 av Geta
Svar från Geta i ämnet Räksmörgåsar
Det liknar medlemmen Kassandra att inte veta vem ens egen dotter är.