Fyllda paprikor

Mer
17 år 3 månader sedan #66308 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet Fyllda paprikor
Igår gjorde jag fyllda tomater till middag. Jag fyllde dem med köttfärs kryddat med salt, peppar, och färsk mynta. Det blev mycket gott. jag gjorde även ungsbakade färska champinjoner med bacon.

Jag serverade saffranskrydddat ris till, och ratatouille. Sen lite ost och kex, och avslutade med färsk frukt som jag hade gratinerat en kort stunt i ugnen med lite 85% mörk choklad över...

Det blev en festmiddag till mina vänner som hälsade på och såg på melodifestivalen tillsammans...
Mer
17 år 3 månader sedan #66313 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Fyllda paprikor
Gott!Mmmm, Min mage börjar kurra!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
17 år 3 månader sedan #66338 av mopa
Svar från mopa i ämnet Fyllda paprikor
himmel.. vad det lät gott. Ska absolut pröva att göra fyllda paprikor. Spelar det nån roll vilken färg.. grön,röd,gul...
Mer
17 år 3 månader sedan #66341 av Skötaren
Svar från Skötaren i ämnet Fyllda paprikor
Vilken färg man tar på paprikan är nog bara ytvke och smak. Vi gjorde fullda paprikor för ett tag sedan, jag och min fru. Men i stället för att servera med ris tog vi bulgur...
Mer
17 år 3 månader sedan #66344 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Fyllda paprikor
Fråga till dig skötaren, är du och din familj vegetarianer?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Erase
  • Besökare
  • Besökare
17 år 3 månader sedan #66346 av Erase
Svar från Erase i ämnet omega-3 upptagning
Tas EJ omega-3 olja upp i blodet och hamnar EJ i blodomloppet om man tar zyprexa???
Alltså kan zyprexa hindra upptagning av omega-3 olja???
Vet nån om hur omega-3 tas upp i hjärnan???
Isa-Alisa. - Vet du nåt om detta ???