kärlek

Mer
18 år 6 månader sedan #23554 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet kärlek
Min särbo och jag har varit ihop av och till sen 1998... båda av oss lider av psykoser i perioder...

Visst har det varit svårt ibland, speciellt när vi båda varit sjuka samtidigt... då har det tagit slut ett tag... men det är så mycket värt att ha gemenskap och närhet... det överbryggar svårigheterna...

Men särbo är en bra lösning... då kan vi få luft från varandra också ibland... specielllt om man mår sämre kan det vara viktigt, för båda...

Jag tror att kärlek och vänskap är möjligt även om har en psykisk sjukdom...
Mer
18 år 6 månader sedan #23578 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet kärlek
Jag är också särbo. Vi gick på varandra dygnet runt i över 14 års tid sedan höll det inte längre.
Precis som Isa-Alise skriver är särbo något som gör att man har en dörr att stänga om sig.

Det fungerar mycket bättre i vårt förhållande nu.

Kan tillägga att vi har hängt ihop sedan 1981 Dvs 24 år.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
18 år 6 månader sedan #23583 av Alisa
Svar från Alisa i ämnet kärlek
Hej sizzy

Det var smart av dig att skriva att du söker någon, jag har tänkt själ att skriva många gånger men inte vågat. Jag längtar också efter någon, och längtan är ännu större när man är sjuk. Tänkte även skriva att jag också söker någon. Mitt namn är Alisa och är 24 år, bor i Helsingborg. Är du intresserad så hör av dig till <!-- e --><a href="mailto:bella.agic@hotmail.com]bella.agic@hotmail.com[/url]<!-- e -->.

Tusen kramar
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 6 månader sedan #24148 av
Svar från i ämnet kärlek
Hej alsia!

jag e räd för at du säger att du längtar efter ngn, o sen tar vad du får, som kan vara jag, sen, efter ett tag e jag en gummistövel i graderoben...
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 6 månader sedan #24149 av
Svar från i ämnet kärlek
synd att du mnite borde i sthllm, jag e kärlekskrank, mest på umgänge, inte så mkt på sex...