Om du inte kan somna...

Mer
19 år 3 veckor sedan #11775 av leva
och inte vill äta sömntabletter mer så har jag hittat ett bra knep som fungerar för mej. När jag har lagt mej så ligger jag och blundar men tittar ändå( om ni förstår). Efter ett tag börjar jag att se bilder framför ögonen som efter en stund blir bildfrekvenser. Detta är mycke intressant eftersom jag aldrig vet vad som ska visas. På något sätt gör detta att jag slappnar av och somnar. I början tog det längre tid att få fram dessa bilder men ju längre jag hållt på ju snabbare går det. Kanske kan det vara till hjälp för någon.
  • Linnea
  • Besökare
  • Besökare
19 år 3 veckor sedan #11839 av Linnea
Svar från Linnea i ämnet Om du inte kan somna...
jag ser också bilder ibland innan jag ska somna:) Ett tag var det nalle puh och vackra skogar. Det är som du säger jag vet inte vad som ska komma. Vart tror du bilderna kommer ifrån? Jag vet inte riktigt. Men det är skönt och fint. Problemet med mig är att jag äter abilify så jag är hur pigg som helst ändå....
Mer
19 år 3 veckor sedan #11842 av Q.L
Svar från Q.L i ämnet Om du inte kan somna...
Jag ser oxå ett bildspel.....önskar verkligen att bilderna fastnade lite längre så man kunde rita dem....men de är övergående för mig...
  • Linnea
  • Besökare
  • Besökare
19 år 3 veckor sedan #11845 av Linnea
Svar från Linnea i ämnet Om du inte kan somna...
ja det skulle jag också vilja! de är så vackra....jag kan tyvärr inte måla så vackert:( och så fastnar de ju inte....
Mer
19 år 3 veckor sedan #11846 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet Om du inte kan somna...
Jag försöker måla mina inre bilder... de blir ju inte som jag ser dem inom mig... men något av det fastnar på pappret... det är härligt att måla... och målandet är en hjälp till att må bättre...
  • Linnea
  • Besökare
  • Besökare
19 år 3 veckor sedan #11847 av Linnea
Svar från Linnea i ämnet Om du inte kan somna...
målar du mycket nu när du är hemma igen? Isa - Alise? jag har upptäckt läsandet nyligen...men på något sätt så tycker jag det är lite läskigt att ha kul bara jag....jag kan ha kul med andra men bara jag känns oprövat på något sätt...