Hjälp!!!!!!!!!!!!!!!!

Mer
14 år 6 månader sedan #248200 av Carl
Svar från Carl i ämnet Hjälp!!!!!!!!!!!!!!!!
Tack Nissegosse!!!
Mer
14 år 6 månader sedan #248201 av Tikki
Svar från Tikki i ämnet Hjälp!!!!!!!!!!!!!!!!
Hjärtligt välkommen Carl!
Mer
14 år 6 månader sedan #248203 av Carl
Svar från Carl i ämnet Hjälp!!!!!!!!!!!!!!!!
Han fick bla zyprex och sedan bytte dom medicin namnet men inget funkar, jag vill tilläga att min bror finns inte i sverige han bor utomland med sin mamma men jag besöker dom oftare och ringer varje dag för att få ta reda på hans hälsotillstånd, det enda som ororar mig att rösten sade till honom en gång att slänga sig från balkongen men han motstå dom, men jag är rädd att han kommer till en gräns där han inte kan säga ifrån eller motstå, ibland får rösterna honom att skratta dvs dom är inte 100% jobbiga utan dom kan få honom att skratta men inte så ofta.
Kram
Mer
14 år 6 månader sedan #248205 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Hjälp!!!!!!!!!!!!!!!!
:cry: Bor han inte i Sverige, så får din mamma prata för honom och försöka få honom att ta medicin.
I vilket land bor han i nu?

zyprexa är en adekvat medicin i det här sammanhanget och effekten av antipsykotisk verkan kommer efter en vecka och sägs också vara den antipsykotika som är snabbast verkande. De som har provat den medicinen är de som flest vill ta just den medicinen, fast en biverkan är att man kan gå upp kraftigt i vikt.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
14 år 6 månader sedan #248206 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Hjälp!!!!!!!!!!!!!!!!
Har man i det land han bor i, möjlighet att med tvång ta in honom på sjukhus, eller är det inte kostnadsfritt och dyrt dessutom?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
14 år 6 månader sedan #248207 av Geta
Svar från Geta i ämnet Hjälp!!!!!!!!!!!!!!!!
Vid schizofreni kan det förekomma att man skrattar
för sig själv utan att utomstående förstår varför.