Skrikterapi.

Mer
13 år 2 månader sedan #375715 av Traxerity
Svar från Traxerity i ämnet Skrikterapi.
jag är inne på mitt tredje förhållande under det senaste året. så jag vet hur det är. Blev sviken för att jag klädde mej i svarta kläder var första anledningen. andra var att jag bodde för långt iväg. Men nu har jag en underbar flickvän iaf och hon går efter min personlighet.
  • Jesus/Magnus
  • Besökare
  • Besökare
13 år 2 månader sedan #375717 av Jesus/Magnus
Svar från Jesus/Magnus i ämnet Skrikterapi.
okey bra att du kommer på rätt köl.

jag har inga svarta kläder, och inga röda, gillar inte mörkrets färger.
  • Jesus/Magnus
  • Besökare
  • Besökare
13 år 2 månader sedan #375719 av Jesus/Magnus
Svar från Jesus/Magnus i ämnet Skrikterapi.

Nissegossen skrev: Den onde ryter som ett lejon i öknen färdig att uppsluka vem som helst!
Fritt ur Nya Testamentet






du menar;

det hörs ett rop från öknen, det är profeten johannes, han som lever på gräshoppor å vildhonung.

och på ett annat ställe

satan går som ett rytande lejon runt jorden, ty han vet att hans tid är kort, uppslukande dem han kan.

fritt ur nya testamente..
Mer
13 år 2 månader sedan #375721 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Skrikterapi.
gudslängtan.se | vikten av bibelläsning
1 Sedan fördes Jesus av Anden ut i öknen för att frestas av djävulen. ... Er motståndare djävulen går omkring som ett rytande lejon och söker efter vem han skall sluka. .... (Markusevangeliet 9:43-48) Bibeln talar inte om att stympa sin kropp! ... När fienden ryter, ryt tillbaka genom att svinga ditt svärd! ...
<!-- w --> www.gudslangtan.se/viktenavbibellasning.htm <!-- w --> - Cachad - Liknande

www.gudslangtan.se/viktenavbibellasning.htm

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
13 år 2 månader sedan #375724 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Skrikterapi.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
13 år 2 månader sedan #375881 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Skrikterapi.
På 70-talet var skrikterapi högsta mode och man skulle ha en låda som man skulle skrika i -primallåda. Behandlingen kallades för primalterapi.
sv.wikipedia.org/wiki/Primalterapi