Verklighet vs fantasi

  • Axons
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 8 månader sedan #21241 av Axons
Svar från Axons i ämnet Verklighet vs fantasi
Tack för din uppmuntran. Har inte spelat keyboard på 5-6år nu. Tror inte tjejerna skulle uppskatta mitt keyboardspel :lol: Du som har spelat trummor kanske har det lättare.
  • kgu
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 8 månader sedan #21246 av kgu
Svar från kgu i ämnet Verklighet vs fantasi
Många människor har sagt till mig att jag borde ha självförtroende för att dom tycker att jag är en så duktig trummis. Men jag blev sjuk ändå. Visst va det coolt att vara trummis,och tjejerna blev galna ibland. När jag var berusad var jag populär,när jag var nykter tyckte tjejerna att jag var konstig. Så jag har inte haft det lätt heller.
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 8 månader sedan #21248 av
Svar från i ämnet Verklighet vs fantasi
Jag tänkte på samma sätt som dig Orvar, efter att ha blivit lämnad av en tjej.
När jag gick och handlade tex. och kassörskan sa att det blir 249,50:- tänkte jag att hon bara pratar strunt medan hon i själva verket bara tänker på att få ha sex med mig.
Jag är för blyg för att inleda en konversation, så jag får aldrig reda på om det stämmer.
Många träffar sin partner på nätet, är inte det något för dig.
Jag vet ju inte om du ser ut (typ skurhink i fejjan) men det du säger är känsligt och rakt på sak, det uppskattas av en bra tjej, mer än en rak näsa.
  • Axons
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 8 månader sedan #21249 av Axons
Svar från Axons i ämnet Verklighet vs fantasi
Jag vet inte om jag vågar testa nätdejting. För eller senare måste man ju bertätta att man är sjuk. Hur reagerar tjejen då.

Att vara singel tycker jag ändå är rätt ok. Det är bara ibland som jag önskar att jag var tillsammans med någon som satte lite fart på mig.
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 8 månader sedan #21257 av
Svar från i ämnet Verklighet vs fantasi
Ja du Orvar är det inte det ena så är det de andra.
"ser inte bra ut, hon är inte intresserad av mig, tror inte tjejerna skulle uppskatta mitt keyboardspel och vågar kanske inte testa nätdejting"
Du behöver inte berätta att du är sjuk!
Säger du att du är snål, så tror alla att du är det, oavsett hur mycket du bjuder dom på.
Lägg inga ord i munnen på dina nya vänner, låt dom själva bilda sig en uppfattning.
Aftonbladet har visst nån dejtsajt, sen finns det ju en hel del andra.
Upp med hakan, kolla dig i spegeln, lägg på ett leende och kör.
Mer
18 år 8 månader sedan #21270 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Verklighet vs fantasi
Axons,

Du kanske kunde pröva en kognitiv beteendeterapeutisk approach. När du tycker att du kanske börjar komma på fel spår. Skriv ner din tanke på ett papper. Skriv ner alla bevis som stödjer eller inte stödjer din tanke. Försök värdera bevisen och formulera eventuellt om tanken så att den blir mer verklighetsanknuten och baserad på bevisen som du har.