Rökning och schizofreni

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
9 år 11 månader sedan #660910 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Rökning och schizofreni
Ja, men det var oftast bara jag och en yngre kvinna. Avdelningen har ju inte så många platser, inte så många patienter.
Mer
9 år 11 månader sedan #660916 av Nissegossen
Räknar inte ciggen jag röker. Jag uppskattar att det blir motsvarande två paket om dagen. Jag gör från råtobak och rullar själv och lägger i plastaskar avsedda för cigarretter och i burkar hemmavid som rymmer cirka 100 cigg. Röker ur askarna bara när jag är ute.

Klarar mig på cirka 800 kr i mån med allt för cigg och snus inräknat, tobak, papper, filter, tändare, askar och då snusen som är färdiggjord. Den snus jag snusar är LD-original samma som jag tror att Admin använder. Det går åt ungefär en dosa om dagen. Röker jag mer, går det inte åt lika mycket snus.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
9 år 11 månader sedan #660917 av Nissegossen
1kg Råtobak=191kr. En stock John Silver 100 papper 25st=191kr. En säck John Silver långa filter 25st 100 pack=191kr. Tändare bic på coop forum 3 pack/st 27kr. Rullapparat 25 kr/st. Askar att lägga cigg i 25kr/st. Kvarn att skära tobaken i ca; 300kr... En stock LD-snus original 159 kr, två per mån.

Detta går inte åt per månad, utan det är ungefärliga summor per mån. Kostnaden blir per månad något över 800 kr.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
9 år 11 månader sedan #660919 av Nissegossen
Detta är billigt i jämförelse med färdigköpta cigg! En stock cigg, 10 paket, får du inte under ungefär 350kr! Köper jag paket styckvis får jag lägga över 50kr/styck för de Prince paket jag köper om jag köper färdiggjorda.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
9 år 11 månader sedan #660920 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Rökning och schizofreni
Men det smakar ju fan.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
9 år 11 månader sedan #660922 av Nissegossen
:lol: Nä, inte den tobak jag gör själv, jag är inte van vid annat! :dans

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum